Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man får ont i svanken, är det tecken på foglossning?!
Jag får inte ont men känner mig 'trött' där emellanåt..
Ursprungligen postat av Rumble
Om man får ont i svanken, är det tecken på foglossning?!
Jag får inte ont men känner mig 'trött' där emellanåt..
*knappplån*
N har vi varit på UL och sett vårat lilla underverk för första gången . Helt otrolig känsla. Kan titta på bilderna jag fick med hem hela tiden. Var framflyttad så nu är jag bara i v 17(16+1) och har BF 29/4 istället för 18/4, men men. Har ni köpt mammabyxor än och i såfall var hittde ni dom? Tycker det är jättesvårt att hitta fin .
*knappplån*
N har vi varit på UL och sett vårat lilla underverk för första gången . Helt otrolig känsla. Kan titta på bilderna jag fick med hem hela tiden. Var framflyttad så nu är jag bara i v 17(16+1) och har BF 29/4 istället för 18/4, men men. Har ni köpt mammabyxor än och i såfall var hittde ni dom? Tycker det är jättesvårt att hitta fin .
Grattis till bebisen i magen!
Jag väntar också mitt första barn. Är i vecka 20 nu.
Här är en till som är kissnödig hela tiden, men det börjar bli bättre nu faktiskt. I början sprang jag på toa säkert 4 gånger varje natt.
Tröttheten har även den börjat ge med sig en aning, men visst känner man sig med ens några år äldre.
Men här är ännu en som är glad och förväntansfull!
Barnvagnen blir en nyare begagnad kombi som vi kan ha hela tiden har vi sagt.
Ett råd, köp en duo kombi om du ska satsa på en kombi vagn, en ren kombi vagn är otymplig och tung att handskas med.
Jag gjorde det misstaget när Pontus var liten och jag ångrade mig bara nån vecka efter köpet eftersom den var tung att köra och tung att lyfta in i bilen.