Vikt på bebisen

Sv: Vikt på bebisen

Vissa tycker faktiskt det är skönt att slippa fortsätta en vaginal förlossning som inte går framåt:smirk:
 
Sv: Vikt på bebisen

Ingenting att oroa sig för.
Förlossningen kanske inte är det "skönaste" som finns men när du väl sen har din uinderbara bebis (oavsett om den väger 2600g eller 5800g) så kommer du att känna att det var värt det.

Min son vägde 4205 g och var 53 cm lång,föddes i v 41+1 och uppskattades i v. 40 att väga 3100g. vilket var fel...
men ut kom han :D
 
Sv: Vikt på bebisen

Uh, sånt vill man inte höra när man är nervös inför en förlossning, att de drog ut bebisen och att den bröt nyckebenet. ;)

Aningsfull, A vägde över 5 kilo, och där behövdes det varken dras ut, eller brytas nyckeben! :)

nej, det kanske var lite avskräckande:crazy:
det var iallafall inte min mening...
men hon klarade av det iallafall
 
Sv: Vikt på bebisen

Puh! Skönt att höra. :D
Guuud vad jag är avundsjuk på alla er som redan överlevt eran förlossning och slipper oroa er för den. :angel:

Skulle de gå kan du få teleportera din bebis till min kropp när det är dags för jag skulle kunna föda barn varenda dag :love: (Ja förutsatt att allting går exakt lika som med Rasmus då;) )
 
Sv: Vikt på bebisen

Undrar till vilken forskning jag ska donera alla mina sparpengar så att dom kommer fram till en lösning inom 10 veckor. :angel::D
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 563
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 777
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 531
Senast: Lhas
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 246

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17
  • Bada med häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp