Babysitter?

Sv: Babysitter?

Om han är tung men stadig i nacken så kommer han sitta som gjuten i en bumboo :)

han är relativt stadig. han kan ju sitta i ¨vårat knä utan att tippa alltför mycket med huvudet. det guppar lite grann, men det hänger inte utan han kan hålla upp det såpass bra länge. BM tycker han är väldigt stark.

men grejen är det att han tycker om att gunga så mkt.. men en bumbo kan vi nog inhandla snart!
 
Sv: Babysitter?

Jag har haft väldig nytta av vår bumboo, förste sonen lärde sig sitta väldigt snabb när vi började med den. Nackdelen är ju som sagt att de blir stillasittande i den, men jag tycker fördelarna med att den är smidig och stagig väger upp.
 
Sv: Babysitter?

han har en till med snobben, vet inte hur mkt den klarar. mer än 9 antagligen, men den har inga leksaker eller så, så den gillar han inte alls.
man vill ju kunna roa bebis...


Sätt babygymmet framför babysittern. Den varianten är ruskigt populär här hos oss. Om nu den andra babysittern klarar mer vikt.
 
Sv: Babysitter?

Sätt babygymmet framför babysittern. Den varianten är ruskigt populär här hos oss. Om nu den andra babysittern klarar mer vikt.

han verkar ha växt ur den med. det känns inte säkert att ha han där i. men han kan ju använda det så i babyskyddet
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
485
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Har någon tips på en form av pall eller liknande som går att ha vid fotänden av en säng? Behovet är till en hund som lättare ska kunna...
Svar
9
· Visningar
644
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 402
Senast: L(i)FE
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp