Redan 3 månader! *bilder*

Sv: Redan 3 månader! *bilder*

nääää
men om jag testar dom här iställt då?!
Klickbara bilder




 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Åh så söt! Vackra ögon!

Adam har en likadan bi-pyjamas :D

Knappt 2veckor gammal i pyjamas stl. 50 :D
SUC53541.jpg
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

jag vill också visa bilder på min lilla bäbis. Elivia föddes 7 augusti så hon är ca 3 månader gammal nu.

DSC_0357.jpg


DSC_03100001.jpg
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Vilken badbrud!

Jag har funderat på babysim till efter nyår, är det skoj? Jag är inte så mycket för att bada i simhallen men får väl bita ihop för Adams skull.. :smirk: Det ser väldigt mysigt ut :)
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Första gångern tyckte hon det var jätteläskigt och badade bara 3 min innan hon bröt ihop totalt. Nu bryter hon ihop då vi ska gå upp ur bassängen:D.

Det är väldigt mysigt. vi har vårt babysim i en rehab bassäng så de är 35 grader varmt där i, jätteskönt. Sen att magen inte riktigt ser ut som innan Elivia kom det får man bjuda på, vi är lite slappa i huden allihop som deltar:rofl:.

Det rekommenderar jag varmt, kul att träffa andra mammor också.
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Jag lägger väl in en bild här, jag också!
Detta är mina två prinsessor som gosar:
aldeoidungosar.jpg


Alde är 4,5 år. Lillasyster, som fortfarande inte har fått något namn,:o är nu 6 veckor. På bilden är hon 5v.
Hon har börjat vara vaken ett par timmar i träck på förmiddag, samt sen kväll. Innan har hon sovit nästan dygnet runt, förutom matning.
Hon är ganska stadig i nacken. Liksom sin storasyster är hon väldigt lugn och förnöjd. Hon har börjat med något som liknar ett leende, :love:och gillar att suga på sina handleder.
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Ahhh... Men känns det inte lite opersonligt utan ett namn?

Ett par jag träffade på badhuset hade inget namn på sin dotter, och hon var säkert en två - tre månader. Den kallades kort och gott Bebisen, vilket jag tyckte lät, pja, opersonligt. Fast det är väl där någonstans man måste sända in vilket namn de ska ha?
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Här kommer några bilder på William som nu är 4,5 mån.


Som ni ser är han duktig på att knipa ihop munnen...
phph7f34z.jpg


phpbgbj9h.jpg



Ett försök till julkort. Synd bara att mamma ska vara en sån dålig fotograf (missade vända lyktan).
phpreglxj.jpg
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Jag kallar henne Idun, hennes pappa kallar henne Indra, sedan får hon heta lillasyster och bebisen också.
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Tre månader tror jag att det är, som man måste skicka in namn.
 
Sv: Redan 3 månader! *bilder*

Tiden går så fort o idag är Adam 3månader gammal redan! :love: Jag är så kär i min son o hade aldrig kunnat föreställa mej så underbart det är att vara mamma :):love:

Stor o rund o go har den lilla kråkungen blivit, sover för tillfället sin förmiddagslur så morsan kan sitta vid datorn en stund (men egentligen var det ju börja montera ihop det nyanlända ikea-köket jag skulle göra... :angel:)

Hur gamla är era småttingar nu, hur långt har de kommit i utvecklingen?

Adam "pratar" mkt, gör underbara ljud o har upptäckt att de egna händerna är enormt goda att tugga o suga på (nåt som börjat klia i munnen? ibland är det mer intressant att tugga på fingrar än att äta... hmmmm..) Benen rör sej i superspeed när han pratar med sin kanin på skötbädden, han är stark o stadig o ler ofta o mycket :love:

SUC54007.jpg




Nu vaknade min ängel, få se bilder på era små nu!

GUUUD SÅ SÖÖÖT :D :love:Speciellt den första bilden!!:D jag längtar till den dag jag skaffar barn, men nu är det för tidigt för mig :P
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp