Sv: Mammor!
Vad bra att din bm har lämnat in klagan för så får det inte gå till
Följde ju din "födelsetråd" och tycker verkligen att det var för som de behandlade dig.
Ibland undrar man varför vissa människor jobbar där de gör när de inte har de kvaliteerna som krävs
När jag kom upp på neontalen efter 78 timmars förlossning, min son föddes livlös så sa de -jaså passar det att komma nu, vi vet ju att du inte vill veta av ditt barn så för oss behöver du inte låssas
Jag hade legat på förlossningen och vrålat efter mitt barn i 4 timmar då, men bb personalen sa att de höll på med min son så att jag inte fick komma dit, jag var 17 år då.
Vi blev också överkörde på BB. Tio timmar efter förlossningen började personalen flask-mata Li trotts att det inte fanns någon egentlig anledning. Hon hade ju fått mat vid förlossningen och enligt BM och läkare jag pratat med efter BB-vistelsen så kan en bebis klara sig ett dygn utan att amma på den mägnden hon fick i sig. De lyckades dessutom övertala mig att stanna kvar ett dygn till mot min vilja med argumentet att jag skulle få panikångest och bli deprimerad om jag åkte hem.
Nu funkar inte amningen alls för oss, tyvärr, trotts att jag har mjölk för att föda en hel by med bebisar. Hon VILL inte ta tutten trotts träning. Jag är övertygad om att jag hade mått mycket bättre med mig själv om vi fått sköta det på vårt sätt och om någon FRÅGAT mig innan det togs en massa beslut. Min BM har lämnat en klagan till BB't vi vistades på för att det här sköttes så "fult".
Det är därför jag tycker det är så viktigt att man står på sig om det är något man tycker är fel. Att ta emot råd från kunniga är bra, men deras ord är inte alltid sanningen för det egna barnet och man måste sålla.
Förlåt TS för skräckhistorierna.
Vad bra att din bm har lämnat in klagan för så får det inte gå till
Följde ju din "födelsetråd" och tycker verkligen att det var för som de behandlade dig.
Ibland undrar man varför vissa människor jobbar där de gör när de inte har de kvaliteerna som krävs
När jag kom upp på neontalen efter 78 timmars förlossning, min son föddes livlös så sa de -jaså passar det att komma nu, vi vet ju att du inte vill veta av ditt barn så för oss behöver du inte låssas
Jag hade legat på förlossningen och vrålat efter mitt barn i 4 timmar då, men bb personalen sa att de höll på med min son så att jag inte fick komma dit, jag var 17 år då.