Vad tror ni att ni får?

Sv: Vad tror ni att ni får?

Jag tror att det är en liten grabb... Fick den känslan ganska tidigt (v 5-6), och den har hållt i sig. Förra gången fick jag, lika tidigt, känslan av att det var en tjej, och det var det. Alla jobbarkompisar, bekanta osv trodde jag skulle få en grabb förra gången, men jag var helt övertygad om att det var en liten tjej... (trots sparkar på höger sida mest, magen syntes inte bakifrån osv...)
Hoppas min magkänsla är rätt den här gången oxå, det skulle vara jättekul att få en liten pojke den här gången, så man har en av varje. (men självklart spelar det ingen roll, det viktigaste är att allt går bra!!)
 
Sv: Vad tror ni att ni får?

Nu har jag ju redan fått min flicka men alla trodde att det skulle bli en pojke. Jag hade pojkmage, pojk-hjärtljud, pojkrand på magen, och ut kom världens underbaraste lilla tjej:love:
 
Sv: Vad tror ni att ni får?

jag har trott på en tjej och sambon på en pojke. UL igår visade en liten flicka
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 691
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
12 059
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
14 974
Senast: LenaH
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 004
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp