Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att ulvarna skulle försöka käka FC sista DL och att du skyddade FC. Därav "tyvärr tänkte iiantazie likadant". LL ville att FC skulle käkas av ulvarnaNu vill jag ha context, hur tänkte jag?
Vad gjorde du? Jag minns inteJag är mest OERHÖRT förvånad över att Ingen tog mig som får direkt. Vinkade ju värsta man kan göra ju
Jahaaa, jag tänkte att hon var viktigast att ha kvar jag, hon hade ju lynchstopp Jag var ju oviktig, och hedinn skulle bara bekräfta vilka ulvarna varAtt ulvarna skulle försöka käka FC sista DL och att du skyddade FC. Därav "tyvärr tänkte iiantazie likadant". LL ville att FC skulle käkas av ulvarna
post-mord?Goda lyan skickar raden Paddington lynchas till LenaH och qitis
Absolut men jaa du kunde ha räddat dig till vem som och lynchat en ondingJag är mest missnöjd med att jag inte räddade mig i DL1 men jag var ju upptagen så jag kunde inte leka.
Men hörrni, visst är det jag som ansvarar för att färga röstlistorna framöver?
La ni förresten märket till att jag färglade röstlistan i regnbågens färger i tur och ordning?Absolut men jaa du kunde ha räddat dig till vem som och lynchat en onding
Vi sa tidigt i lyan att vi röstar där vi finner den bästa motiveringen, typ. Så ingen plan. Sen fortsatte den nedrans Paddington rösta på mig .@hemlig och @Paddington det här alibiröstandet, var det nån plan eller råkade det bara bli så?
Den där himla sian alltså! Jag röstar på Q, sedan siar jag Q. Skriver "nu när jag sovit på saken klarnar det", sedan ondförklarar jag Q. Ni bara ?????.. nä hon har siat ArtOch nej @qitis - vi tog dig på att Iiantazie siade dig!
Var ju finaste röstlistan ever (och där tänkte min telefon ändra till Evert )La ni förresten märket till att jag färglade röstlistan i regnbågens färger i tur och ordning?
Ja exakt! Vad coolt det hade varit om jag hade lagt avgörande röst för lynch av en ond
Men du VAR ju ond, Paddi gjorde helt rätt!Vi sa tidigt i lyan att vi röstar där vi finner den bästa motiveringen, typ. Så ingen plan. Sen fortsatte den nedrans Paddington rösta på mig .
Klart ulvarna inte ville rösta på fåret heller, även om hon var siad.Den där himla sian alltså! Jag röstar på Q, sedan siar jag Q. Skriver "nu när jag sovit på saken klarnar det", sedan ondförklarar jag Q. Ni bara ?????.. nä hon har siat Art