Lurviga Buke barn.

Sv: Lurviga Buke barn.

Nu var jag först, så det så! ;) Jag vet inte om Alma vill dela med en såpass mkt yngre tjej... :angel: :D Om inte annat så vet vi ju inte ngt om hur varken Alvin, Alma eller din tös är lagda, så det kanske annorlunda än vi tänkt! :idea:
 
Sv: Lurviga Buke barn.

Vilken go unge! Och vilka underbara bilder (främst andra)! :D

Min BVC sköterska skrattade åt mig när jag frågade om min William skulle ha hår i pannan hela livet :angel:... Han är dock inte sååå hårfager som Elliot.
 
Sv: Lurviga Buke barn.

Har ni sett Sandra Dahlbergs och Jimmy Janssons son på bild? den ungen har verkligen hår, om dom har djur vet jag inte, men morfar och mormor i familjen har katt......

* Jenny *
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 961
Senast: Elendil
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 525
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
12 819
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 841
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp