Olja på magen??

Sv: Olja på magen??

Inte smörjt och inga bristningar, eller jag upptäckte 2v före BF 2 st ovanför naveln som är 2 cm långa men nu syns dom inte längre.
 
Sv: Olja på magen??

Ursäkta trådkapning, men måste bara fråga.

Bleks bristningarna efter ett tag? Eller förblir de alltid så röda?
Har fått en del på magen. Är inte gravid, och har heller inte gått upp i vikt:confused: Hade varit skönt att höra om de kommer att blekas eller inte..
 
Sv: Olja på magen??

De bleks! Jag fick på brösten när jag var tonåring och nu tänker jag aldrig ens på dem.

När det gäller bristningar på magen så är jag mest rädd att de blir så grova att hunden inte kan dra sig tillbaka... Men bleks gör de i alla fall.
 
Sv: Olja på magen??

Åh.. Det har jag missat. Vilken tråd? Sist jag läste något så var det under "Eftermagar" och jag uppfattade inte att det var gjort då :)


Ah jag vet inte vilken tråd jag såg bilden på?! Vet bara att jag sett en efterbild (om jag inte drömt???) och det såg riktigt jättefint ut!
 
Sv: Olja på magen??

Fick mina när jag väntade min dotter.... Hon är nu 1½ år, och bristningarna har varit bleka ganska länge, minst 7-8 månader...
 
Sv: Olja på magen??

Fick bristningar i tidiga tonåren då mina bröst fick för sig att tokväxa på väldigt kort tid. :mad:
Men dom blektes relativit snabbt och syns inte nu.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 786
Senast: Manji
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 322
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 157
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 183
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Ponnyer på (nästan) fri tillgång?

Omröstningar

Tillbaka
Upp