Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Sonen 4½ månad har börjat att sova så dåligt på nätterna och ska bara ligga och snutta på mig hela tiden. Han vaknar med 1-1½ timmes...
Svar
18
· Visningar
14 489
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Börjar med att varna om gnälltråd, jag upptäckte precis hur rädd jag verkligen är för det här nya steget. I våras upptäckte jag och...
2
Svar
27
· Visningar
2 454
Senast: Naggur
·
Övr. Barn Har som jag tidigare nämt här nyligen fått reda på att jag är gravid och då uppstår tusen frågor.Mitt första barn. *Var eran partner...
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: Björk
·
Övr. Barn Hur går det till? Gör det ont? Tar det egentligen längre tid och blir värre än en normal förlossning? Jag börjar nu känna att jag...
Svar
16
· Visningar
14 804
Övr. Barn Har berättat i någon tidigare tråd att vi har en mycket stökig barngrupp (1-3 år) där jag jobbar. Väldigt mycket aktivitet (spring...
Svar
14
· Visningar
10 435
Övr. Barn Jag var hos arbetsförmedligen för 3 veckor sen, för att uppdatera mina uppgifter. Jag kom dit, sa att jag går på havandeskapspenning...
Svar
12
· Visningar
5 795
Senast: IrpaSnirpa
·
P
Övr. Barn Har borjat fundera pa att kopa en barsjal (elastisk langsjal) istallet for en barsele. Var tva manader gamla dotter tycker om att bli...
Svar
17
· Visningar
1 751
Senast: PeRosa
·
Övr. Barn Är det någon här som använt det och kan berätta om vad ni anser? Satt nämligen och pratade med min syster om detta häromdagen och hon...
Svar
14
· Visningar
1 414
Övr. Barn Var och vägde "lill"killen (5 veckor) idag, och höll på att baxna när jag såg siffrorna...... Förra veckan låg han på 4620 gram, och låg...
2
Svar
28
· Visningar
12 669
Senast: Camilla_H
·
C
Övr. Barn Blir tokig på detta. Kan inte hålla mig ifrån detta forumet eller andra liknande. Kollar gravidmagar, räknar dagar till nästa mens...
Svar
17
· Visningar
2 761
Senast: IrpaSnirpa
·
M
Övr. Barn när man ska fira jul me både sitt barns farmor,farfar å mormor å morfar??? då farfar bor ca 6 mil från farmor,så tycker jag det blir...
2
Svar
24
· Visningar
2 758
Senast: Sar
·
F
Övr. Barn Shit.. är nu nästan 100% säker på att jag är med barn... skulle haft min mens i måndags (har en cykel på 26 dagar) och har ALDRIG...
2
Svar
34
· Visningar
2 788
Senast: Leteng
·
A
  • Låst
Övr. Barn fattar det som om du har fått barn??!! Gick det bra, vad blev det, hur mår du/ni?
Svar
2
· Visningar
979
Senast: ullo
·
M
Övr. Barn Min svärmor bor i frankrike, vi hade planerat att åka ner dit i januari eller februari, problemet är bara att jag kommer vara efter v 28...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: mira
·
Övr. Barn :angel: Jag har en son på snart 3 år och är såå sugen på en till. Mitt stora problem är bara att pojken tog låång tid innan det tog...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Girasol
·
Övr. Barn hur gör ni som har småbarn när ni är i stallet? nyfödd och uppåt... självklart är det bäst med barnvakt, men som i mitt läge. min...
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: Månsane
·
S
Övr. Barn Min son i ett nötskal... en äkta ögonblicksbild... Och så här glad e man när man e med morsan i stallet...
Svar
7
· Visningar
1 373
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Det finns så många försäkringar och bolag. Vilket är det bästa för spädbarn och uppåt?
Svar
11
· Visningar
979
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Mitt vatten gick i natt :o. Har fått sova på en massa handdukar.. Eller om man nu kan kalla det sova- har legat vaken nästan hela...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 850
Senast: Sara87
·
Övr. Barn Spelar det någon roll när, efter mensen borde kommit, man gör test? Tycker jag hört någon gång att man kan få fel svar om man testar för...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp