Sv: Badpojke!

Men det är ju gulligt också :love: Jag har ju inte en enda på utsidan av magen än :mad: Och inte verkar det vara april än heller *glor genom fönstret*
 
Sv: Badpojke!

Vad härliga de ser ut i badet era småttingar!

Okej, då får väl jag också visa min lille badpojke (fast utan skum)

Här är William knappt 2 månader
phpyy8dwz.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Badpojke!

Vilken fantastiskt vacker kille du har där, hans ögon är ju otroliga:love::love:
 
Senast ändrad:
Sv: Badpojke!

Tack tack! Ja ögonen är riktigt mörkblå vilket är ganska fint! Det skulle vara häftigt om han kunde få behålla den färgen men risken är väl inte så stor. Han får säkert min vanliga tråkiga blå/grå ögonfärg sen...;)
 
Sv: Badpojke!

Våran kille hade så där mörka ögon när han var precis ny, men de har redan blivit ljusare. Han komemr antagligen bli lika ljus som far sin, han har nästan isblå ögon. Mina är mer standardblå eller hur man ska säga.....
 
Sv: Badpojke!

Miranda badar (4 veckor gammal) :).
Ursäkta korkad fråga, men hur ofta badar ni era bebisar? Vad använder ni i badvattnet? På BB sa dom att man ska bada dem så sällan som möjligt pga den känsliga huden, men vi badar åtminstone varannan dag och använder barnolja i vattnet..

miranda4vbadar_1192719423.jpg
 
Sv: Badpojke!

Här badar vi nästan varje dag, med olja i vattnet. Sen brukar jag smörja huden med barnlotion efter varje bad, så han är jättefin i huden!
 
Sv: Badpojke!

När Jason var så liten badade vi honom kanske 1 ggn/vecka.
Nu är han 8 månader och badar oftare då han kryper runt och lortar ner sig plus att han har världens fotsvett. REDAN!:eek:

Har inget i badet, tvättar honom med natusan tvål med olja i.
Smörjer inget efteråt och han har alltid varit toppen fin i huden...
 

Liknande trådar

Tjatter Som rubriken, vad gillar du i teorin men inte i praktiken? Jag gillar verkligen tanken på långa lyxiga bad med skum, ljus och hela...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 304
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 315
Senast: Calmiche
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 075
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 739
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp