Sv: Badpojke!

Men det är ju gulligt också :love: Jag har ju inte en enda på utsidan av magen än :mad: Och inte verkar det vara april än heller *glor genom fönstret*

Vad härliga de ser ut i badet era småttingar!

Okej, då får väl jag också visa min lille badpojke (fast utan skum)

Här är William knappt 2 månader
phpyy8dwz.jpg

Senast ändrad:

Vilken fantastiskt vacker kille du har där, hans ögon är ju otroliga:love::love:

Senast ändrad:

Tack tack! Ja ögonen är riktigt mörkblå vilket är ganska fint! Det skulle vara häftigt om han kunde få behålla den färgen men risken är väl inte så stor. Han får säkert min vanliga tråkiga blå/grå ögonfärg sen...;)

Våran kille hade så där mörka ögon när han var precis ny, men de har redan blivit ljusare. Han komemr antagligen bli lika ljus som far sin, han har nästan isblå ögon. Mina är mer standardblå eller hur man ska säga.....

Miranda badar (4 veckor gammal) :).
Ursäkta korkad fråga, men hur ofta badar ni era bebisar? Vad använder ni i badvattnet? På BB sa dom att man ska bada dem så sällan som möjligt pga den känsliga huden, men vi badar åtminstone varannan dag och använder barnolja i vattnet..

miranda4vbadar_1192719423.jpg

Här badar vi nästan varje dag, med olja i vattnet. Sen brukar jag smörja huden med barnlotion efter varje bad, så han är jättefin i huden!

När Jason var så liten badade vi honom kanske 1 ggn/vecka.
Nu är han 8 månader och badar oftare då han kryper runt och lortar ner sig plus att han har världens fotsvett. REDAN!:eek:

Har inget i badet, tvättar honom med natusan tvål med olja i.
Smörjer inget efteråt och han har alltid varit toppen fin i huden...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
770
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 960
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 745
  • Låst
Övr. Barn Jag gillar egentligen inte termen ovan men kom inte pa nagot battre. Den later som om man gar till ICA eller Konsum och koper en unge...
2
Svar
24
· Visningar
2 375
Senast: Xeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023