Sv: inget sex
Det är tvärtom fast samma sak - man förlorar den om man inte håller den vid liv.
Vilket många "avvanda" kan vittna om i och utanför studier.
Det jag menade med att man ska pröva är ju att det är en speciell känsla med ökad blodfyllnad i underlivet under graviditeten som gör sexet lite annorlunda och ofta skönare.
Lusten blir väl inte större för det, men jag tycker det vore synd ifall kvinnan för sin egen skull inte testade att köra igång fastän inspirationen saknas från början.
Man kan ju liksom komma på att det känns skönt när man väl kommit igång
Innan jag kastar mig in i denna tråd så hejdar jag mig lite och frågar dig Silverkedjan om du har några bra forskningsresultat eller typ av studier som gjorts där man kan visa på att en kvinna/man lättare får tillbaka sin sexlust genom att "ha" det eller "göra" det även om inte lusten finns där.
Det är tvärtom fast samma sak - man förlorar den om man inte håller den vid liv.
Vilket många "avvanda" kan vittna om i och utanför studier.
Det jag menade med att man ska pröva är ju att det är en speciell känsla med ökad blodfyllnad i underlivet under graviditeten som gör sexet lite annorlunda och ofta skönare.
Lusten blir väl inte större för det, men jag tycker det vore synd ifall kvinnan för sin egen skull inte testade att köra igång fastän inspirationen saknas från början.
Man kan ju liksom komma på att det känns skönt när man väl kommit igång