Vid UL - blev ni framflyttade (BF)?

Sv: Vid UL - blev ni framflyttade (BF)?

japp. jag blev framflyttad från 23/7 till 1/8 jag själv trodde den 20/7 och anni kom den 12/7 :)

jag menar. hade 1/8 stämt hade jag knappt vart gravid när jag fick reda på att jag var det.

min kompis blev också framflyttad.
 
Sv: Vid UL - blev ni framflyttade (BF)?

Jag fick behålla min dag! Det känns jättebra, det hade ju varit lite snopet att vara tillbaka i vecka 12 efter att ha trott att man var i v 18 ;)
 
Sv: Vid UL - blev ni framflyttade (BF)?

Haha ja, vore väldigt snopet om man blev framflyttad flera veckor!!
Men det måste ju vara väldigt ovanligt... då måste man ju i så fall ha en väldigt oregelbunden mens. :p

Däremot har jag en kompis som inte hade så bra koll på senaste mens och fick bakåtflyttad BF med hela 3.5 vecka!! :o Hon trodde det skulle bli slutet på september men sen blev BF 31augusti istället.

Själv vet jag ju precis när jag hade första mensdagen på sista mensen och har väldigt regelbunden mens och har alltid haft. Har inte på prick koll på menscykelns längd men vet att den är nånstans kring 26-29 dagar.
Jag tror inte att jag kan bli framflyttad mer än max en vecka. I s fall har dom FEL! ;)
 
Sv: Vid UL - blev ni framflyttade (BF)?

Hehe, jag fick TIDIGARE BF istället! ;):D En vecka tidigare än jag själv trodde... blev den 11mars istället för 18:e.

Alltså är jag i v20 fr o m imorn! :banana:

Och allting såg bra ut, helt otroligt att se att det verkligen FINNS nåt där inne. Har ju inte känt av den så mycket ännu (bara anat att det där annorlunda bubblandet som jag känt nån enstaka gång kan ha vart bebben).
Jag måste ha starka magmuskler som håller tillbaka magen för det syns inte på mig ännu att jag är gravid... möjligen när jag är naken då men jag tycker att min mage var sådär stor innan också :angel: (har en ganska uppblåst, orolig mage). Den är dock lite hårdare nu.
 
Sv: Vid UL - blev ni framflyttade (BF)?

Jag blev framflyttad från 6 mars till 11 mars nu med andra barnet men jag vet när bebisen blev till och det är den 6 mars som stämmer. Eventuellt den 8 mars då jag hade ägglossning två dagar senare.
Med första barnet blev jag framflyttad 1 dag och födde 6 dagar efter beräknat datum.
 
Sv: Vid UL - blev ni framflyttade (BF)?

Första gången blev jag flyttad från 24:e februari till 4:e mars. Andra gången från 17:e februari till 16:februari, så det var ju åt det roligare hållet iaf :)
 
Sv: Vid UL - blev ni framflyttade (BF)?

Jag hade stenkoll på mensen och jag tror nästan att jag vet NÄR jag blev gravid också på ett ungefär.

Ändå blev jag tillbakaflyttad två gånger.
 
Sv: Vid UL - blev ni framflyttade (BF)?

Var på UL igår och det är samma BF-datum efter det :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 323
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 927
Senast: Linn-Nora
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 972
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Smaklig munkpeppar
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp