Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn slemproppen gick i morse ! :crazy: Måtte resten dra på sig. Det var ett himla bökande hela dagen & halva natten till idag på...
2
Svar
23
· Visningar
1 892
S
Övr. Barn Finns det nån "gräns" på hur tidigt man ska säga till sin arbetsgivare innan man vill vara föräldraledig utan att dom kan "neka"...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Nu har det gått snart 1,5 år sen jag separerade från mina barns far. Vi har haft barnen (nu snart 4 och 8 år) varannan vecka hela tiden...
2
Svar
30
· Visningar
3 116
Senast: Cernika
·
C
Övr. Barn Måste bara få skriva av mig lite, som jag skrivit här innan så är jag gravid väldigt tidigt. Jag är i vecka 8 skulle jag tro och har två...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: IrpaSnirpa
·
S
Övr. Barn Min dotter tycker att det är jättejobbigt på skolan av alla olika anledningar man kan komma på.. Så igår talade hennes pappa med en av...
Svar
17
· Visningar
6 477
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Lägger in min tråd här också då man oftast får bäst svar på detta forumet.. :angel: Jag har sedan magen började synas fått väldigt...
Svar
19
· Visningar
3 783
Senast: millus
·
Övr. Barn Det står att man kan som tidigast testa sig på den beräknade mensens första dag! Om man testar sig ett par dagar innan beräknad mens...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: vansinnet
·
M
Övr. Barn Ni som har lite äldre barn, runt 10 eller så, vilka böcker älskar de som mest? Ni som har barn som inte gillar läsning så värst...
Svar
18
· Visningar
2 236
Senast: PineappleHeart
·
Övr. Barn jag och min sambo firar vår ett års dag om ett tag och vi vill gå ut. restaurang, bio och hela faderullan. vi planerar att ha barnvakt...
Svar
9
· Visningar
1 365
Senast: doglover
·
C
Övr. Barn Vad är det i banangröt som min son inte tål?:confused: Gav honom banangröt för ca 2 v sedan och då fick han röda utslag på halsen och...
2
Svar
22
· Visningar
5 069
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Är de dåliga att ha till små bebisar? Vi hade tänkt köpa en sån nu, innan bebis kommer, för då kan vi använda den också! Är de...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 675
Senast: Jolanta
·
R
Övr. Barn Jag har ett problem som jag känns ensam om i hela världen:confused: Min 15 åriga son vill bara vara hemma hela tiden på sin fritid...
Svar
16
· Visningar
1 487
Senast: movi
·
Y
Övr. Barn Jag ska försöka göra en lång historia kort... Min man har en son i ett tidigare äktenskap. Vi kan kalla honom Jimmy. Han fick för...
2
Svar
39
· Visningar
3 332
Senast: Yamaha
·
Övr. Barn Jag diskuterade införskaffande av barn ;) med min pojkvän idag. Jag sa att jag inte tror att jag nödvändigtvis behöver skaffa "egna"...
2
Svar
32
· Visningar
2 699
Senast: Zizzy
·
Övr. Barn har en medela (?) som jag fick gratis på bb utan motor. skulle dock vilja ha en eldriven. vilken är mest prisvärd tycker ni?
Svar
10
· Visningar
1 573
Senast: RIA
·
Övr. Barn Hur många gånger har jag inte fått den frågan sen dottern föddes. Svaret är NEJ NEJ NEJ! Elivia är helt underbar och jag trivs kalasbra...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 508
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Okey, nu sitter jag här med begäran om FP och har ingen aning om hur jag ska fylla i :eek: Går på HP nu och får ju då för 7 dagar i...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 282
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn När jag såg rubriken på den andra tråden så tänkte jag på något helt annat än det den handlade om när jag läste den:o Mina är ju...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Fahlis
·
Övr. Barn upp spjälsäng & sånt ? Och börja plocka fram bebiskläderna (ligger nerpackade ännu efter dottern) Jösses, har ju inte köpt...
2
Svar
20
· Visningar
1 617
L
Övr. Barn Är du/ni ponny/häst-förälder? Hur mycker hjälper ni era barn och ungdomar med sina hästar? För ett tag sedan talades det mycket om...
Svar
12
· Visningar
1 186
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp