Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var just detta som ganska länge gjorde mig skeptisk till att ha barn. Alla saker jag sysslade med var ju liksom inte direkt något som jag bara höll på med för att jag inte hade något barn....Men i bland blir man lite orolig när man tittar på sina vänner (för dom flesta i min bekantskap är i småbarns åldern) en del tappar sina tidigare liv och lever för barnet istället (curlers)...
Vi bodde i huddinge tidigare och hade stallhyra på 3200/häst. Kanske landade på ca 5000/häst utan träningar. Det kunde jag ju inte rimligen kräva att en medryttare skulle betala bara för att jag blev gravid och inte kunde rida hästen själv... Mina medryttare rider för övrigt gratis, (men en av dem som är här mest och då även äter middag och sover över handlar då och då vilket är guld värt. Dessutom åker hon ca 6 mil enkel resa för att komma hit).
Flytta hästen till ett billigare ställe, det går att åka från centrala stan till grödinge/åkersberga eller liknande alt låna ut hästen eller sälj. Du kan ju inte låta hela din ekonomi falla för att du har dyr hästhållning, eller?