Missfall?? :´(

Sv: Missfall?? :´(

Jag började blöda som helt vanlig mens fast mycket kraftigare. Och det gjorde ONT. Det började som vanlig mensvärk med efter 12-16 timmar blev det helt hysteriskt ont. Jag hade så ont att jag inte ens kunde skrika. Har inte varit med om värre smärta!

Missfallet skedde i 12,5 vecka!


Hmmm inte bara jag som haft helvetets ont. Trodde jag var överkänslig.... Låg där i sjukhussängen och kippade efter luft och försökte andas med smärtan. Inte kul, men ändå skönt att veta att någon annan upplevt liknande som jag.


Gira
 
Sv: Missfall?? :´(

nej det är tyvärr inte lättare, det är ca 50-60st sökande varje år. Så det är nog ganska svårt. Men iaf, jag har fått blödningar nu, tycker inte det ser ut som den röda mensen har, men så jag vet inte. Eftersom jag har spiralen så kanske den påverkade mycket nu så därför var den försenad också. Jag tror att det var så iaf. Pfjuu.


Tack alla som svarat :)
 
Sv: Missfall?? :´(

du gör som sagt vad som känns rätt för dej....jag har en son på 8mån nu å jag e arblös och det e tufft ekonomiskt.....!!! men han gör det enklare att leva....men hade jag blivit gravid igen så hade jag gjort abort...
 
Sv: Missfall?? :´(

*kl*

Ville bara uppdatera att idag konstaterades det missfall :(

Och ganska tråkigt att folk skriver i tråden om frivilliga aborter när tråden handlar om ett inte önskat missfall.

Ingen är mer ledsen än jag idag!!
 
Sv: Missfall?? :´(

Vad tråkigt !

Det var ändå antagligen något fel på fostret - vi får hoppas att du får en frisk bebis i framtiden !
 
Sv: Missfall?? :´(

Skickar massor av tröstkramar till dig!!
Kan inte sätta mig in i hur du mår, men jag skickar verkligen all min överblivna styrka...
 
Sv: Missfall?? :´(

Jag ber om ursäkt för att jag svarade Dewdrops i din tråd..

Jag har själv gått igenom samma sak som du gör nu och dessutom förlorat en Brorsdotter efter bara 4 dagar :(

Så jag förstår att du är riktigt ledsen och det var inte meningen att ta fokus från din oro till att prata om abort...

Stora Styrke-Kramar
 
Sv: Missfall?? :´(

Beklagar. Har varit i samma situation (jag mistänkte missfall) och en sak som gav lite tröst var att läkaren sa att "Då vet ni att ni faktiskt kan bli gravida ihop" Och nu har vi en son på snart 2 och en nr 2 i magen. Utan missfallet hade vi aldrig haft vår son och ett liv utan honom är otänkbart så i efterhand var det verkligen meningen.

Kram på er.
 
Sv: Missfall?? :´(

*kl*

Ville bara uppdatera att idag konstaterades det missfall :(

Och ganska tråkigt att folk skriver i tråden om frivilliga aborter när tråden handlar om ett inte önskat missfall.

Ingen är mer ledsen än jag idag!!

Åh vad hemskt, känner med dej skickar tröstkramar i mängder.
Jag vet hur det känns, förlorade mitt första barn i v.12:cry:

*kl*
Jag tycker att ni som börjar prata om aborter i en sådan här tråd ska skämmas:mad: fatta hur hemskt det är att förlora ett barn:cry:
 
Sv: Missfall?? :´(

Jag har bett om ursäkt, vad mer kan man göra ?

Jag skrev dessutom bara att det går att plugga och ha bebis samtidig !
 
Sv: Missfall?? :´(

Har inte läst hela tråden...

Kan man inte få studieuppehåll på din utbildnig, det kan man ju på de flesta iaf. Sen den ekonomiska aspekten såklart, men det låter inte som om du vill göra ett avbrytande.
 
Sv: Missfall?? :´(

Det är tufft, du kommer ta dig igenom detta.

Har ett missfall bakom mig, mådde dock inte dåligt över det eftersom jag hade två barn sedan tidigare (man kan såklart ändå må dåligt, jag vet). Jag försökte tänka att kroppen stöter ut det som inte är livsdugligt.

Hoppas att det går bra nästa gång du orkar försöka. Styrkekram.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 325
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 620
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 645
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 076
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp