Jag tror att

Sv: Jag tror att

Du får ta & skriva ner på en lapp vilka "regler" som gäller när det är dax (typ andning, blödning, chock) så att han vet hur han ska agera :D

Låt honom ha lappen som läxa, alltså att han ska kunna det som rinnande vatten när bebbe liten vill anlända :)

Då kanske du slipper en hysterisk människa som far omkring som en blind höna :o
 
Sv: Jag tror att

Ja, jag får väl göra ngt sådant :)
Dock när vi väl var på förlossningen igår så somnade han i soffan, så jag tror inte han är så nojjig som han verkar. Eller så var han lugn eftersom bebisen inte skulle ut.

Jag tyckte dock gårdagen var värre än en tanke på förlossning, i alla fall innan man vet allt.. :|

Undra om jag skall lura honom att förlossningen är på G för att se hur han verkligen reagerar.. Han är lugnet själv för det mesta..
 
Sv: Jag tror att

Min sambo är livrädd, jag får knappt nämna bebisen nu. Han tror att allt är fel och såfort jag säger något flyger han upp "MÅSTE VI TILL FÖRLOSSNINGEN NU???"..

Jag tror han börjar tycka det är läskigt..

Min fick utbrott när jag ringde honom till jobbet bara för att fråga hur det var...det var ju inget viktigt.
Han hoppade högt så fort mobilen ringde, och om han ringde mig och jag inte svarade så höll han på att förgås av oro...
Söta dom små liven:D:love:
 
Sv: Jag tror att

När jag sa till sambon "när det är dax så SMS:ar jag dig Näl NU ! då får du komma & så hämta mig"

Fick till svar att här ska det minsann inte SMS:as, DU RINGER !
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 765
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 533
Senast: Lhas
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 397
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 361
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp