Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Övr. Barn Jag håller på att bli galen !!! Är det någon som har hittat några snygga mammakläder i Göteborg? Jag är ute efter att par vanliga...
Svar
1
· Visningar
1 784
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Jag har en dotter som är 1 ½ månad nu. Hon sover för det mesta väldigt bra i barnvagnen när vi är ute på promenad. Men hon vaknar nästan...
Svar
19
· Visningar
3 118
Senast: Minta
·
Övr. Barn Man hör ju mycket om när och hur man skall skaffa barn och så... Vill själv ha barn och har viljat ha det ett tag nu.. Kommer lite...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 167
P
Övr. Barn Funderar förbrilt på vad man kan göra för lekar på ett barnkalas för en 6 åring....planerar att bjuda hem barnen från förskolan, men har...
Svar
11
· Visningar
39 664
G
Övr. Barn hej på er. Är det nån mer som har tonåringar här? Min 13-åring har blivit "snudd" å odräglig det sista....ibland är han fortfarande...
2
Svar
34
· Visningar
3 507
Senast: merman
·
Övr. Barn Att hästar, hundar och katter kan bli väldigt skendräktiga är ju ingen nyhet. Men nu undrar jag om människor kan bli skengravida...
Svar
9
· Visningar
1 813
A
Övr. Barn hej är dert nån som har det?hur fungera det ? för o nackdelar med o ha det istället för ppiller?
Svar
7
· Visningar
3 421
Senast: Hera
·
C
Övr. Barn Min 4,5 mån son sover väldigt lite på dagarna. På natten sover han från ca 21.00 tills 08.00 med två avbrott för mat. På dagen sover han...
Svar
10
· Visningar
1 815
Senast: chrysler
·
Övr. Barn När började era barn intressera sig för alfabetet? Sånt där klassisk, m som i mamma, p som i pappa och peka på rätt bokstav. *nyfiken*
Svar
11
· Visningar
1 080
Senast: cirkus
·
C
Övr. Barn Både jag och sambon jobbar skift, jag tvåskift och han sk femskift. Nu till problemet, det är så att mitt jobb har blivit hårdare då det...
Svar
11
· Visningar
2 761
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Jag födde mig en son den 16 september. Ända sedan onsdags, 2 dagar sen, så har jag haft feber. Ingen jättehög,men ändå feber. Har vart...
Svar
15
· Visningar
1 431
Senast: fetanten
·
Övr. Barn vad ska man göra åt det? det gör ju såå ont,,,,:cry:
2 3
Svar
45
· Visningar
3 640
Senast: doglover
·
M
Övr. Barn vilket innebär att pappan jobbar från 06:00 till18:30,jag 08:00-1300. funkar det när man har barn? vad tror ni? jag känner själv att det...
Svar
19
· Visningar
1 773
Senast: elmelts
·
S
Övr. Barn Min mamma fyller år idag. Har tagit lite bilder på sonen och tänkte förstora en och ge henne... Så vilken skulle ni rekomendera?? De...
2
Svar
25
· Visningar
2 007
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Idag är det 8 dagar sen jag skulle ha BF. I natt upptäckte jag att slemproppen hade gått. Det kanske betyder att bebis kommer rätt...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 005
Senast: doglover
·
Övr. Barn 1. Fram till 25-årsåldern levde jag för hästarna, red, tävlade, "bodde" i stallet och satt av tiden i plugget nångång däremellan. 2...
2
Svar
38
· Visningar
4 042
Senast: mumrikan
·
Övr. Barn När är det i ditt tycke OK att ditt barn får börja sitta vid datorn? Jag började i förra veckan låta dottern (blir 5 år om 3 mån)...
Svar
18
· Visningar
1 365
Senast: Rina
·
Övr. Barn :bump::bump: Men ingen bebis ännu.........:mad::cry:
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 350
Senast: doglover
·
Övr. Barn visst är det väl så att man efter 1 års aktivt försökande till att bli gravid har rätt till hjälp? isf, hur vet dom att det är ett år...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Ni som har delad vårdnad om barn, hur gör ni, vilka intervall har ni och vad tycker ni om det? Fungerar det bra? Jag och mitt ex har...
2
Svar
38
· Visningar
2 805
Senast: Koli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp