Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Beror helt på allmänstillståndet, vi har ju alltid någon hemma, de går ju på dagis för att den ena ska få sova (går av sitt pass på natten) men nån sjukdag fixar man ju, så verkar de hänginga så är de hemma. Dottern är hemma idag, hostade väldigt i natt, kanske kanske lite feber, är inte säker på det, men väldigt pigg... men hon fick som sagt vara hemma...
Feber har man ju oftast o samband med att man bär på en infektion i kroppen och då jag är smittkänslig, så kommer jag då att få den infektionen tämligen lätt..
Du kanske tycker det är fånigt, men det är mindre roande för mig med sjuka människor som envisas med att sprida runt sina sjukbaciller
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.