Sjuka barn på dagis

Sv: Sjuka barn på dagis

Beror helt på allmänstillståndet, vi har ju alltid någon hemma, de går ju på dagis för att den ena ska få sova (går av sitt pass på natten) men nån sjukdag fixar man ju, så verkar de hänginga så är de hemma. Dottern är hemma idag, hostade väldigt i natt, kanske kanske lite feber, är inte säker på det, men väldigt pigg... men hon fick som sagt vara hemma...
 
Sv: Sjuka barn på dagis

Feber har man ju oftast o samband med att man bär på en infektion i kroppen och då jag är smittkänslig, så kommer jag då att få den infektionen tämligen lätt..

Du kanske tycker det är fånigt, men det är mindre roande för mig med sjuka människor som envisas med att sprida runt sina sjukbaciller :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 701
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 332
Småbarn Hur fungerar det på er förskola? Jag har ett jobb där jag jobbar helger vilket innebär att jag alltid har ledig dagar på veckodagarna...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 688
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp