Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Var hembjuden till en kompis på fika idag,vi skulle rensa kakfaten! Hon hade haft kalas för sin 13-årige son igår av släkt och...
2
Svar
27
· Visningar
2 584
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Nu har äntligen tygblöjorna kommit och just nu står jag och viker för glatta livet! Ska bli skönt att få använda dem och lägga...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: nevin
·
Övr. Barn Min dotter har aldrig varit hemma och lekt med ngn kompis och ingen kompis har njudit hem henne ej heller på kalas. Hon fyller fyra år...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: fettso
·
Övr. Barn Det började i förrgår med att äldsta dottern Melissa 4 år fick huvudvärk. Jag tänkte att det berodde på att hon druckit för lite och...
Svar
14
· Visningar
3 957
Senast: fettso
·
Övr. Barn hur ofta "ska" man bli kallad till BVC och när brukar vaccinationerna vara... kan inte ens komma ihåg när vi var där senast så jag antar...
Svar
12
· Visningar
1 387
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Min slempropp gick i natt och då var den genomskinlig..... tills för 5 minuter sen då jag gick på toa, då var den blodblandad. Är det...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: doglover
·
Övr. Barn det varierar ju, men vet någon hur långt man får gå övertid innan igångsättning i mitt område?
Svar
15
· Visningar
1 182
Senast: Boj
·
Övr. Barn Hur vanligt är det att den underhållskyldiga gör avdrag på sina umgängesdagar? Vi har tagit underhållsadministrationen via FK för...
Svar
14
· Visningar
2 789
Senast: honung
·
Övr. Barn Igår kväll så fick dottern rida på mitt arabsto (sto m. 4-mån föl vid sidan) alldeles själv ! Visserligen var det bara ca 80m (fram &...
Svar
5
· Visningar
952
H
Övr. Barn Ja hur sägs det att magen ser ut om det är en pojk respektive Flicka? Hur många har det stämt på? Och hur många har det inte stämt...
Svar
17
· Visningar
3 872
Övr. Barn Ni som har fått barn, hur har det blivit? Har det blivit som du/ni tänkt er? Vad hade ni för tankar innan födelsen? Den skräcken...
Svar
13
· Visningar
1 272
Senast: tazza
·
F
Övr. Barn Hej där ute, finns det andra i stockholm, kanske främst söder om stan, som skall ha barn i november/december? Söker kompisar att umgås...
Svar
9
· Visningar
1 015
Senast: Scorpan
·
C
Övr. Barn Nu är jag gravid igen! Jag har två missfall bakom mig de senaste året och en son på 4½ år. Nu har jag så himla svårt att tro på den här...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: cirkus
·
T
Övr. Barn Har gett oss in i barnvangsletandet. Its a jungle out there! Vi har kikat lite på Bugaboo. Jättedyr men lättkörd och snygg. Är...
2
Svar
28
· Visningar
3 688
Senast: Snovind
·
L
Övr. Barn Hur fungerar det? Går barnen i skolans lokaler och har lärarledd verksamhet? Vad får barnen göra? Hur många timmar per dag och vilka tider?
Svar
1
· Visningar
775
Senast: ejn
·
Övr. Barn Tala förnuft med mig. Tala om för mig varför jag inte ska skaffa en 5a. På jobbet så ser vi regelbundet små nyfödda bebisar då vi har...
2
Svar
20
· Visningar
2 036
Senast: älgen
·
P
Övr. Barn hej alla, skrev in för ca två veckor sen o va så lycklig attt vi hade blivit med barn efter ca 5 mån. Har fått blödningar o kollade mig...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: petra73
·
Övr. Barn Har en kort fråga om hur reglerna ser ut om man är gravid och har fast jobb respektive provanställning. Kan man få sparken om man...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Haukur
·
V
Övr. Barn Ja, som rubriken lyder.. Ni som har barn i den åldern, hur sover dom? Går dom och lägger sej "själva", med kanske en saga eller nåt...
2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Miramiz
·
T
Övr. Barn jag försökt få barn nu i 4månader o det vill sig inte.. jag var säker på att jag hade ägglossning v.33 men en vecka efter fick jag...
Svar
13
· Visningar
1 841
Senast: Curly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp