Graviditetsförsäkring

Sv: Graviditetsförsäkring

Ah, jag hade för mig att den var billigare, men jag är senil och det är flera månader sedan jag betalade den räkningen så vi skyller på det. :p

Jag tycker att grundskyddet är väldigt bra som det är. Vi skulle inte ha utökat om det inte vore för att min sambo är paranoid. :)

Fast jag läste nånstans att: Folksams grundskydd inte är så bra :(. Dvs, dom hade lägst ersättning av alla sk gratisförsäkringar. Måste forska vidare i detta tror jag.

Jag har tagit Folksams utökade försäkring för 660 kr.
Känns bra att ha någon försäkring iaf om något händer.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 943
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 586
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 755
Senast: Kirre
·
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 704
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar