vansinnet erkänner!

Sv: vansinnet erkänner!

Grattis!

Tyckte åxå gravida va lite för mycket, å jag sa att när jag blir gravid så ska jag inte bli som dom=) Förmodligen va jag lika jobbig jag=)

Hehe, känner mig lite träffad där :angel:
 
Sv: vansinnet erkänner!

Ja, jag tävlade två dagar efter jag testat. Men jag känner att det är onödigt att riskera, inte för att jag är rädd att bäbisen ska ta skada, den ligger nog bra inbäddad där inne, men själv har jag en kronisk ryggskada, o åker jag av kan det gå illa. Det känns som om det skulle bli liiite jobbigare att vara gravid OCH ligga som ett kolli och inte kunna röra sig :crazy:

Men nog är man bra hoppsugen.. :d

Jag hoppade faktiskt ett litet språng igår :angel: Underbart, idag var sista gången jag red min häst, och hon var underbar och har aldrig gjort så rena byten :love: Det härliga är att hon är så mkt lugnare, hon vill gärna stå med huvudet i min famn, står jämt med ena örat vänt mot mig och kommer så fort hon ser mig gå mot hagen :love:
 
Sv: vansinnet erkänner!

men herregud, GRATTIS!!!! :love::love::D:banana::bump:

gud vad kul! det blir nog en jättesöt fin liten bebis, och jag tror du kommer blir en supermamma! :D
 
Sv: vansinnet erkänner!

:eek: Men G*R*A*T*T*I*S*!!!! :bump:

Jag som trodde du var gravid redan i vintras.. Hihihih :angel::D

Vad underbart för er!

Vannsinnet ska få ett litet mini-utbrott! aaaahh så himla sött!:love:
 
Sv: vansinnet erkänner!

Jag hoppade faktiskt ett litet språng igår :angel: Underbart, idag var sista gången jag red min häst, och hon var underbar och har aldrig gjort så rena byten :love: Det härliga är att hon är så mkt lugnare, hon vill gärna stå med huvudet i min famn, står jämt med ena örat vänt mot mig och kommer så fort hon ser mig gå mot hagen :love:

Ja, jag undrar om dom känner på sig?
Min pålla har alltid varit som ett yrväder och har man visat sig vara okoncentrerad för en sekund så har man lika gärna kunnat finna sig liggande i ridhusspånet. Men nu är hon som en..jag vet inte, helig ko i Indien. Hon är så lugn o snäll och försiktig, och står gärna med med huvudet mot min mage och sover.

Vet inte om jag inbillar mig, eller så känner hon på sig att det finns ngt där inne?
 
Sv: vansinnet erkänner!

men herregud, GRATTIS!!!! :love::love::D:banana::bump:

gud vad kul! det blir nog en jättesöt fin liten bebis, och jag tror du kommer blir en supermamma! :D

Tack vännen. :love:
Tror du? Hehe, min sambo tror att jag kommer att bli mini-Gestapo :angel:
 
Sv: vansinnet erkänner!

:eek: Men G*R*A*T*T*I*S*!!!! :bump:

Jag som trodde du var gravid redan i vintras.. Hihihih :angel::D

Vad underbart för er!

Vannsinnet ska få ett litet mini-utbrott! aaaahh så himla sött!:love:

Ja du har ju som bara gått o väntat du. Tänkte faktiskt på dig när jag gick o köpte folsyra, och så garvade jag lite för mig själv. (Vilket inte uppskattades av den sura kassörskan)
 
Sv: vansinnet erkänner!

Grattis!!

Då ska vi ju få samtidigt. Jag är också beräknad till där i måndasskiftet. :bump:

Då kanske vi får den 29:e :rofl:
Jag sa till min lillebror att jag nästan är säker på att jag kommer att få på skottdagen, det är så typiskt mig liksom.
- Fan vad bra!, sa han. Då behöver vi ju bara köpa födelsedagspresenter var fjärde år :idea:
 
Sv: vansinnet erkänner!

Ja, jag undrar om dom känner på sig?
Min pålla har alltid varit som ett yrväder och har man visat sig vara okoncentrerad för en sekund så har man lika gärna kunnat finna sig liggande i ridhusspånet. Men nu är hon som en..jag vet inte, helig ko i Indien. Hon är så lugn o snäll och försiktig, och står gärna med med huvudet mot min mage och sover.

Vet inte om jag inbillar mig, eller så känner hon på sig att det finns ngt där inne?

Klart att de känner sånt! Min häst älskar barn och bebisar :love: Vet inte om det kan ha att göra med att hon fått en fölis själv oxå.

Nu är det bara 4 dagar kvar tills hon ska besiktas och sen förhoppningsvis, flytta till sin fodervärd. Kommer kännas jätte jobbigt och jag kommer säkert å börja böla :rofl:
 
Sv: vansinnet erkänner!

Jag ska ha den 20 oktober. 2 månader dit! ;)

Jaså, du är en vilhelminabo, där har man hängt några gånger! :) Då kommer väl du få på Lycksele BB? :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 333
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 841
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 530
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 773
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp