vansinnet erkänner!

Sv: vansinnet erkänner!

Klart att de känner sånt! Min häst älskar barn och bebisar :love: Vet inte om det kan ha att göra med att hon fått en fölis själv oxå.

Nu är det bara 4 dagar kvar tills hon ska besiktas och sen förhoppningsvis, flytta till sin fodervärd. Kommer kännas jätte jobbigt och jag kommer säkert å börja böla :rofl:

Ja, en av ridskolehästarna var livrädd för min kompis när hon var höggravid. Han frustade och fnös och hade sig och skyggade för henne när han såg henne. :rofl:

Usch vad jobbigt, men du får väl ta tillbaka henne sen?
 
Sv: vansinnet erkänner!

Jag ska ha den 20 oktober. 2 månader dit! ;)

Jaså, du är en vilhelminabo, där har man hängt några gånger! :) Då kommer väl du få på Lycksele BB? :D

Jamen då är det ju inte såå länge för dig iaf.

Jaså, det var som tusan. Själv bodde jag i Lycksele i 3 år när jag gick gymnasiet.

Ja det blir ju det, är själv född där.
 
Sv: vansinnet erkänner!

Då borde du veta vem jag är, jag gick djurvård, fast året över dig.

Skåningen! :D
 
Sv: vansinnet erkänner!

Ja, en av ridskolehästarna var livrädd för min kompis när hon var höggravid. Han frustade och fnös och hade sig och skyggade för henne när han såg henne. :rofl:

Usch vad jobbigt, men du får väl ta tillbaka henne sen?

Jepp, antingen i Mars eller i Augusti :) Nu känns det otroligt jobbigt, 4 dagar kvar :cry: Men när bebisen pluppat (förhoppningsiv :angel: ) ut så kommer jag inte ha tid å tänka på henne i alla fall!
 
Sv: vansinnet erkänner!

Grattis :D Vad kul!

Om man får fråga vem din sambo är ? Min pojkvän är nämligen från vilhelmina så han kanske vet vem de är :)

/A
 
Sv: vansinnet erkänner!

Jepp, antingen i Mars eller i Augusti :) Nu känns det otroligt jobbigt, 4 dagar kvar :cry: Men när bebisen pluppat (förhoppningsiv :angel: ) ut så kommer jag inte ha tid å tänka på henne i alla fall!

Nej då kommer du nog att ha fullt upp. :D
 
Sv: vansinnet erkänner!

Då kanske vi får den 29:e :rofl:
Jag sa till min lillebror att jag nästan är säker på att jag kommer att få på skottdagen, det är så typiskt mig liksom.
- Fan vad bra!, sa han. Då behöver vi ju bara köpa födelsedagspresenter var fjärde år :idea:

Min sambo hoppas också på skottdagen, stackars barn som inte får köra moped förrän h*n är 60 år. :D
 
Sv: vansinnet erkänner!

Ännu en tittar hit från Goffe-tråden!

:banana: Grattis!!!!!!! :D :banana:

men du, du får inte glömma oss därborta! :devil: ;)
 
Sv: vansinnet erkänner!

Ännu en tittar hit från Goffe-tråden!

:banana: Grattis!!!!!!! :D :banana:

men du, du får inte glömma oss därborta! :devil: ;)

Tack vännen!
Nej det ska jag inte, har bara så lite tid. Men när jag blir jättetjock om magen o inte kan hitta på så mkt annat, då ska ni få se på datanörd! :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 333
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 841
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 530
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 773
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp