Graviditetsförsäkring

Sv: Graviditetsförsäkring

Ah, jag hade för mig att den var billigare, men jag är senil och det är flera månader sedan jag betalade den räkningen så vi skyller på det. :p

Jag tycker att grundskyddet är väldigt bra som det är. Vi skulle inte ha utökat om det inte vore för att min sambo är paranoid. :)
 
Sv: Graviditetsförsäkring

Fast jag läste nånstans att: Folksams grundskydd inte är så bra :(. Dvs, dom hade lägst ersättning av alla sk gratisförsäkringar. Måste forska vidare i detta tror jag.
 
Sv: Graviditetsförsäkring

Jag har tagit Folksams utökade försäkring för 660 kr.
Känns bra att ha någon försäkring iaf om något händer.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 722
Senast: Kirre
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 549
Senast: Voeux
·
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 554
Senast: Fazeem
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 659
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp