Sv: Barnvagnar?
Nej, självklart är det ingen idé att rusa iväg och köpa en minibusss redan nu inte
Man lär sig ganska fort efter man blivit förälder vad man gillar och inte, och vad man vill ändra på.
Jag har provat på lite olika bilar nu, och eftersom att jag har 2 hundar så behövs en kombi. Ett tag bestämde vi oss för en minibuss, men jag vill hemskt gärna undvika dom eftersom dom är så pass stora. Jag har ingen lust att behöva lära mig att parkera ännu en gång
Så, efter ett superbt tips från Zoya, så blir det en vanlig kombi och den minsta vagnen jag kunnat hitta. Sebastian är ju 1 år nu, så en sulky fungerar utmärkt för oss. Med liggläge, ifall han nu någon gång skulle få för sig att sova i vagnen igen (Det har hänt kanske 3 ggr sen han bytte från liggvagn..).
Känn efter helt enkelt, vad ni trivs bäst med. Känner ni att det fungerar utmärkt med bilstol och vagn, så ska ni självklart inte byta bil. Blir det som för mig, där allt känns trångt och krångligt, så är det ju bara att ta itu med saken då!
Och både vagnar och bilstolar går ju att byta ut, innan man provar att byta bil för den delen..