Ska man slå till? (Barnvagn)

Sv: Ska man slå till? (Barnvagn)

haha...
en kompis kille e en sån jätte "bilnörd"
Han var inte alls intresserad av kolla bebisgrejjer, och blev mot sin vilja släpad till barnvagnsaffären.

Väl där upptäckte han att man kunde välja lufthjul, "fälgar" och en hel massa annat (o)nödvändigt till vagen.
Dom kom därifrån med en lyxutrustad barnvagn för runt 11-12 000:-:eek::eek:

Skulle han köra barnvagn så gick det inte med vilken vagn som helst.
Han såg till och med till att färgen på vagnen matchade nya lacken på bilen:angel:
 
Sv: Ska man slå till? (Barnvagn)

Så petig var inte min sambo, mer än däcken då men det förstår ju jag oxå :p

Men han höll på där och medans jag inte fatta ett dugg hur man gjorde så suckade han bara och så vek han ihop vagnen. Haha, de är ju så diskreta att man knappt ser alla knappar å reglage men de hittade han på :p

Bärsele skulle de ha från 800:- :eek: så jag tänkte försöka hitta en på blocket ;)
 
Sv: Ska man slå till? (Barnvagn)

Vi valde mellan Happy och Nova när vi köpte. å de blev en nova. passar ju bra till dottern med samma namn=) Men happyn e riktigt fin=)

Angående bärsele. Köp ett ergonomiskt. vi har baby björn orginal å gud va ont man får i ryggen efter ett tag. all tyngd hamnar ju på axlarna...
 
Sv: Ska man slå till? (Barnvagn)

Angående bärsele. Köp ett ergonomiskt. vi har baby björn orginal å gud va ont man får i ryggen efter ett tag. all tyngd hamnar ju på axlarna...

Bar min klump på närmare 7 kg i den i två timmar då jag gjorde sommarhage åt hästarna. Inge ont alls:D
Beror nog på hur "känsliga" axlar/rygg man har;)
 
Sv: Ska man slå till? (Barnvagn)

Det tror jag säkert :) Emmaljunga är "för fina" för oss. Sambon har inte visat något intresse alls för bebissaker men nu när vi var där, efter studiebesöket på förlossningen, spanade han in sängkläder å bärsele och for runt barnvagnarna som om han vore i en bilaffär och fick köpa vad han ville :rofl:

Grattis till vagnen!

Var och hämtade våran nya fina vagn i fredags.
Det blev en Emmaljunga Edge Duo, Copper (färgen)
Är tvungen att titta på den några ggr om dagen för att den är så fin:angel:

Sambon fick lov att köra ut den till bilen & fick då godkänt av honom :)
Hoppas bara den är lika lätt att köra när bebisen väl har kommit.

Sambon riktigt lyste upp när jag sa att det fanns fjädringljustering på den.
Han stod här hemma & demonstrerade stolt vagnens funktioner för sin far :D
 
Sv: Ska man slå till? (Barnvagn)

:rofl: verkar som att karlarna blir lite eld och lågor när dom får fundera lite mer ingående och testa vagnarna.
En ny leksak :D
 
Sv: Ska man slå till? (Barnvagn)

:rofl: verkar som att karlarna blir lite eld och lågor när dom får fundera lite mer ingående och testa vagnarna.
En ny leksak :D

Japp & det bästa är nog att han (min karl) kan få lov att starta sin kompressor en extra gång när han ska fylla på luft i däckena.
De var tydligen samma ventiler som på bilen :D
 
Sv: Ska man slå till? (Barnvagn)

gör du det ..... jag gjore som så att jag köppe en utgående modell från brio när jag väntade min son.... har inte ångrat mig en sekund.....åk in o kolla det kan ju inte skada i alafall..

/// Lady_ann
 
Sv: Ska man slå till? (Barnvagn)

Det blev en Emmaljunga Edge Duo, Copper (färgen)
Är tvungen att titta på den några ggr om dagen för att den är så fin

Valde också färgen Copper. Snygg. Var lite nervös att den skulle bli smutsig fort eftersom vi bor på landet och har 3 hundar, men det har gått bra. Råkade få lite kakaopulver på den en dag när jag bakade, sonen låg i den under tiden, men det försvann när jag torkade av den med en fuktig trasa. Har haft lite problem med framförallt ena däcket som läckt luft, men efter sambon kollade det så var det nog ventilen som inte satt ordentligt. Som tur och väl har vi också en kompressor.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp