Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Övr. Barn Alltså, nu var jag tvungen att göra en ny användare bara för att få lite hjälp ... Det är såhär att jag är ofrivilligt barnlös, och...
2
Svar
37
· Visningar
7 301
Senast: Stoppard
·
T
Övr. Barn Har läst på forumet en hel evighet, skrivit lite på "dressyr", men följer med intresse en del av diskussionerna här på förälder. Dags...
Svar
5
· Visningar
2 271
Senast: treintaydos
·
N
Övr. Barn Vad behöver man med sig till bb? skriv vad ni tycker är livsviktigt å vad som är onödigt=) Vad bör man ha med sig till bebisen...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 983
Senast: Naggur
·
G
Övr. Barn Förra lördagen fick vi en son :love: Det var ingen bra förlossning, och tyvärr mådde inte barnet bra först heller - han andades inte...
2
Svar
22
· Visningar
1 963
Senast: doris
·
M
Övr. Barn Vår son är snart två och vi vill ha tag i en smidig sittvagn/sulky till honom. Vi har en Emmaljunga Cerox nu som vi ska sälja eftersom...
Svar
11
· Visningar
2 079
Senast: ulda
·
Övr. Barn alltså inom rock, goth liknande. vilka sidor finns det? www.evilout.se vet jag redan, men finns det fler? just nu är jag ute efter...
Svar
7
· Visningar
2 106
Senast: lingonben
·
A
Övr. Barn jag har fått missfall och det gör så fruktansvärt ont! Jag kan ingenting om missfall:crazy: Gjorde för nästan 3 veckor sedan ett...
Svar
17
· Visningar
3 907
Senast: Nanzzoni
·
Övr. Barn Jag och store sonen, 14, skulle idag gå på bio, Harry Potter. Ringde honom vid tre och sa att ha skulle vara hemma till fyra. Tror ni...
Svar
5
· Visningar
1 300
Senast: doglover
·
Övr. Barn Ligger på soffan och tar det slappt, upptäcker då att mina fötter mest ser ut som ett par löjliga klumpar. De är inte värst snygga...
Svar
3
· Visningar
3 171
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Händer det att man öppnar sig alldeles för tidigt, och vad gör man åt det i såfall? Hur märker man själv att man öpnnat sig förtidigt?
Svar
3
· Visningar
3 855
Senast: oskis
·
Övr. Barn Är det någon här som har erfarenhet av privata barnmorskor och privat mödravård? Jag har hittat ett ställe som tar hand om all vård, all...
Svar
8
· Visningar
3 030
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Jag behöver kloka bukefalisters råd! Jag ska på barndop imorgon, tillsammans med min syster ska vi bli faddrar till en liten Astrid...
Svar
4
· Visningar
6 889
M
sex
Övr. Barn är det fler än jag som känner att jag inte orkar ha sex ,6mån efter förlossningen,samt att jag har inget direkt sug heller??? känns lite...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
9 927
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Ja, ni vet en sån där hinkformad badbalja till bebisen. Är det någon här som har använt en sån? Jag brukar verkligen inte falla för...
2
Svar
20
· Visningar
2 350
Övr. Barn Hej! jag är gravid i v 33. Sedan 6 v ungefär har jag drabbats av en smärta som sitter från ryggraden runt halva kroppen till mitt...
Svar
7
· Visningar
1 386
Övr. Barn I helgen döptes lilla Hanna! Lite bilder! //Linda Ombytt! Bad på kvällen!
Svar
14
· Visningar
1 259
Senast: No1
·
Övr. Barn Min drygt 4 åriga dotter klagar på att hon har ont i magen nästan dagligen, ibland vaknar hon till och med på natten. Ofta klagar hon i...
Svar
16
· Visningar
1 795
Senast: Enya
·
M
Övr. Barn en av min sambos släktingar påpekar hela tiden att det e inte ng fara att ge ett barn på ca 7mån rånkex,men det innehåller ju...
Svar
10
· Visningar
1 641
Senast: Enya
·
Övr. Barn Vad kan det vara?? Min snart fyraåriga son säger ofta "mamma, jag har ont i magen". Inte så att han ligger och vrider sig i plågor eller...
Svar
12
· Visningar
1 901
Senast: Brandgul
·
U
Övr. Barn Jag har amöbatråden i bakhuvudet... Vad är det egentligen man vill för ens barn? Hur perfekta ska de egentligen bli? När blir man nöjd...
2
Svar
20
· Visningar
1 849
Senast: ancan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp