C
chrysler
Sv: fler barn??
Men för det mesta går det faktiskt bra med läkningen, jag frågade läkarna om detta man läst, med sammaväxningar & att snitt gått upp, men de sa att det handlar om överviktiga personer som ätit sig till problemen som detta händer, det ska inte vara ngn fara om man är normalviktig.
& som sagt händer det bara på väldigt få personer oxå.
Ja visst finns det risker vid vaginala förlossningar också, och bra att snitt finns just därför, vid ett akut snitt är ju också bebisen klar och vill komma ut, det kanske den inte är vid ett planerat snitt? Därför problemen med andningen.
Och visst är säkert själva operationen ett litet ingrepp mot vad läkarna kan göra, operera någon i hjärtat, hjärnan eller ögat. Men jag har som sagt sett alldeles för mkt sammanväxtningar i buken på djur, och jag vill absolut inte få så själv. Hur man läker och hur kroppen funkar sen, vet ju inte operationsläkaren när han syr igen ett snitt.
Det är ju bara att kolla på Tv4 Fakta från USA, där snittar de hela tiden i princip
Men för det mesta går det faktiskt bra med läkningen, jag frågade läkarna om detta man läst, med sammaväxningar & att snitt gått upp, men de sa att det handlar om överviktiga personer som ätit sig till problemen som detta händer, det ska inte vara ngn fara om man är normalviktig.
& som sagt händer det bara på väldigt få personer oxå.