Tummy tub?

Sv: Tummy tub?

Jag hade ju inte lagt så mycket pengar på en bad"kruka"

Jag tror faktiskt inte på det där köret med "det känns som i mammas mage" som står om div olika saker...
Jag tror inte man ska vagga in barnet i nån "kvar i magen" tillvaro... Verkar otroligt dummt! Barnet måste ju lära sig att leva i den riktiga världen!
Men men var och en bästämmer ju över sina egna barn. Men min dotter få iallafall anpassa sig till det vi har och vårt liv (ja vi anpassar oss efter henne oxå men vi änrar inte heöla livet för at vi fått barn)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 705
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 252
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
7 474
Senast: Dopy
·
Småbarn Jag tänkte först skaffa ett anonymt konto, men jag orkar inte. Det är ju heller inget att skämmas för tänker jag (försöker jag tänka)...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 142
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp