Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Grattis!!!
Jag är också en sån som inte kunde hålla inne med det, typ ALLA fick veta när jag var i v 6 (alltså två veckor efter jag testat!)
Men den risken var jag villig att ta, för jag ville att dessa personer skulle veta även om det inte gick bra.
Usch jag blir helt rörd här, det är så härligt att vara gravid och jag önskar dej all lycka och hoppas att allt går bra! Och då får du både fölis och bebis nästa år!
Och du behöver inte tänka så mycket just nu, bara njut och ta det lugnt. Lär dej vad du inte får äta (typ insjöfisk, gravad lax, opasteuriserad ost och mjölk, och så alkohol såklart). Resten hinner du lära dej under resans gång.
Just det där med vad man skall äta funderar jag massor på ! Min gynekolog kommer inte tillbaka från semestern förrän måndag, så jag ska ringa henne då ! Hon får lära mig jag kan ju ingenting .
Jag måste göra foderstat inser jag, och jag funderar på allt man tänker på med hästarna, att de får tillräckligt med selen till exempel, så nu måste jag forska reda på vad jag måste ha.
Åh ! Gick hela förloppet bra sen?