Kolla vad bananen har gjort:

Sv: Kolla vad bananen har gjort:

kl

:bump:GRATTIS:bump:

Jag blev så full i skratt, när jag öppnade tråden och såg första bilden trodde jag det var bilen du menade att du köpt.
(Innan jag insåg att det fanns flera bilder) Fniss.

:bump:Grattis :bump:! och f*n du klåddde mig som är planerad att föda INNAN dig med fortfarande går och VÄNTAR :devil:!! Min BF var 9Juli :cry:. Jag gick inte över förra gången :mad:, men NU!

Jag har ju också tätt mellan grav. en kille tidigare och väntar en kille nu med :love:!

Alvin ser jättefin ut och du ser himla pigg och fräsh ut på dina bilder!

Ett stort Grattis till den lille killen!!!

Jag har också fått ut min lille kille nu men har tyvärr inte haft tid att sitta här vid datorn sedan dess.

GRATTIS!

Åh, nu grinar jag igen!
Varför måste man grina för allt!

Ni är jättefina båda två!
Och den lilla lintotten som kikar ut från bilen på första bilden!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Grattis till Lilla ALVIN från en annan Alvin-mamma.:bump::)
Vad fin han är!!
Nu sög det till i bebistarmen....men efter att ha lyssnat på Alvin & Disas slagsmål här i bakgrunden så gick det över,,,:crazy::rofl:

*kl*

Den första bilden är när vi precis ska åka, min lille Elis tittar sömnigt ut från bilen och undrar vad sjutton som pågår. Tur att han inte hälsade på oss på BB, jag hade lipat massor. Lipade som sjutton när rumskamraten fick besök av sin sambo och dotter :o Bilden är tagen mellan två värkar.

De andra bilderna är ju ganska lätta att se vad det föreställer :) Men jag sparar på de värsta förlossningsbilderna :p I och för sig hann min sambo inte fota så mycket, då det gick så fort.

Jag är helt sjuk av bebislycka just nu, lipar för allt och bara älskar älskar älskar den här lilla nya :love: Han så himla lik sin bror, både i utseende, och hur han beter sig. Han har sovit sedan han kom ut från min mage, märker inte av att jag har en bebis till :eek: (Dock har jag insett att det förmodligen kommer ändras :angel:) Brorsan Elis är så blyg och samtidigt nyfiken, han kommer och klappar och kramar och är så försiktig så.

Jag börjar redan fundera på när det kommer passa in att skaffa en 3:a. Sjuk jag är.

Kastar upp lite fler bilder i morgon, det är lite för sent nu.

Tack än en gång för alla hälsningar :love:

Knapplån.

Grattis!! Skönt att det äntligen är över!

Vill du gå ner i vikt ihop med mig nu då eller? ;) Hehe :D

Stort grattis! :banana: :bump:

Vilken söt liten pojke! :love:
Vad man längtar extra efter ha sett bilderna och läst det här! :p

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 542
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 318
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 616
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar