Kolla vad bananen har gjort:

Sv: Kolla vad bananen har gjort:

Jag har precis fått hem en träningsmaskin (Orbitrek) så det blir iaf 1 timme om dagen sen när jag kommer hem från semestern igen! Blir perfekt att göra när Sebbe sover middag :banana: Sen dom vanliga hundpromenaderna och träningarna på det, då borde jag börja gå ner igen tycker jag. Kanske får jag minska på någon liter om dagen på colan också :angel:

Grattis!:banana:

Brorsan Elis är så blyg och samtidigt nyfiken, han kommer och klappar och kramar och är så försiktig så.

Hoppas vår lilla kille oxå kommer reagera så när nästa bebis kommer. Han kommer att vara 19 månader då. Just nu är han väldigt våldsam mot oss och hundarna. Fast han har i och för sig aldrig varit våldsam mot andra barn... Man är ju orolig att han ska peta ut ögonen på bebisen eller nåt!:eek:

Min son var två år och fyra månader när hans syster föddes. Han visste redan innan hon föddes, att bebisar ska man klappa på och pussa på, försiktigt.
När hon blev större var det hon som var hårdhänt mot honom i stället...

Grattis bananen! :bump:
Det var bra gjort!

Åh nu längtar jag ännu mer tills min lilla vill titta ut. Och jag får snällt vänta många månader till. :D

Grattis!!! så söt=)

Å va du ser pigg å fräsh ut=)

*kl*

Tänkte jag skulle uppdatera er med en dagsfärsk bild på lillknodden :love:

Alvina1.jpg

Så underbart söt!:love::love::love:

Trygg som kastar in ett försenat GRATTIS nu när jag såg tråden!:banana:

Guuud så underbart söt han är!
Helt underbar ju..:love::love:
Det har du verkligen gjort bra måste jag säga! :bow::D

Så underbart söt! Mycket bra gjort, Bananen!

Blir sjuk av längtan efter vår bäbis nu!!

Stort grattis till er andra son!
Vad sööööt han är, och så mycket hår han har.

På maskinen? Fungerar den bra då?

Jag vill börja på gymet igen, har ett gällande kort där, men är osäker på hur tätt inpå man kan träna efter en förlossning?

Försöker promenera till vardags, och ska börja cykla lite då jag känner mig ganska läkt i underlivet. Får väl se hur det känns när jag börjar cykla :crazy::angel:

Oj vilken kalufs på en sån liten söting! :D

Ta det lugnt och låt kroppen hämta sig. Promenader är jättebra att börja med. Det absolut viktigaste i träningsväg just nu är faktiskt knipövningarna. Gör du dem dagligen och helst flera gånger per dag?

Jag kniper när jag kommer ihåg det. Ibland väldigt ofta, och ibland lite för sällan. Men jag har som "kom ihåg" att knipa när jag kör bil, vilket jag gör så gott som dagligen.

Förra gången hade jag väldigt obehag efter förlossningen, det kändes som om jag hade en tampong halvt ute. Lät kolla upp det ganska omgående, och blev lovad att det skulle försvinna med knipövningar, och det stämde. Vill absolut inte ha det tillbaka, så jag försöker verkligen knipa nu.

Ja, igår var då första gången jag använde den eftersom vi varit på semester i 3 veckor nu. Och jävlar vad det kändes :eek:

Efter 10 min rann svetten (Och jag svettas inte så lätt) och mina ben var helt mjuka som spaghetti och armarna var trötta och rumpan kändes den med..

Det lär ta ett tag innan jag är uppe i riktig träning, eftersom min kondis är usel nu efter typ 1½ år av att göra ingenting. Men det känns som om det verkligen kommer att ge resultat sen när jag kommer upp i 30-40 min per dag åtminstone. Nu klarar jag max 10 min åt gången och är sen död i en halvtimme :angel:

Skitbra! :D

Lycka till med nya familjemedlemmen. Det är inte utan att jag blir lite avis. Men just nu räcker det bra med nr 1. Om det blir en nr 2 får tiden utvisa.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 542
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 318
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 616
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar