Hur länge har jag gått?

Sv: Hur länge har jag gått?

Tack för förtydligandet!

Jag tycker väl att rätt ska vara rätt, men om det är den allmänna uppfattningen eller "terminologin" så ska jag sluta förvirra folk genom att påstå att det måste räknas från ägglossning :o

Sv: Hur länge har jag gått?

Den uträkningen på familjeliv har jag märkt stämmer inte riktigt. Jag vet BF nu, men när jag ska ställa in tex menscykeln så måste jag skriva fel annars blir inte veckorna rätt ;)

Du vet att du kan ändra BF när som helst när du väl registrerat din graviditet?
Du kan alltså fylla i vilka veckor som helst och sen klicka på ändra BF! :angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 542
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 931
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka