Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag vet att det finns fler här på Buke som har både hund(ar) och barn, och jag tänkte ställa en fråga som någon här kanske löst. Vi...
2
Svar
31
· Visningar
3 762
Senast: Isis
·
Övr. Barn Vad säger ni? Har g**glat lite och fått fram allt mellan att det är helt förbjudet under hela graviditeten till att de ska va okej fram...
Svar
9
· Visningar
5 401
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jag fick barn för 1 år sedan o har sen dess haft ont vid sex.. Inte mycket o inte under hela sexet.. Men vissa ställningar typ bakifrån...
Svar
16
· Visningar
2 159
Senast: Blixtra
·
C
Övr. Barn Hmm, kanske lite udda fråga men i alla fall: Är gravid i v. 26 och skulle fått hjälp med att visa min häst på en premiering i slutet...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: jerseyko
·
S
Övr. Barn ..kommer vi väl ligga på bb o vrida oss i smärtor och nervositet. vattnet gick imorse kl 8.00 (lite oväntat, är i v.37 idag) och sen...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: SannaQ
·
Övr. Barn I vilken vecka ca började era magar att synas?
2
Svar
32
· Visningar
4 394
Senast: acke
·
F
Övr. Barn Skriver under anonymt nick, så om någon känner igen mig: var snäll och håll det för er själva. Tack! Upptäckte i helgen att jag är...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 574
Senast: ainasoja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hej alla föräldrar, vad vill ni ha i "doppresent" till ert första barn, "dopet" kommer ske utan kyrkliga inslag och en liten fest är...
Svar
17
· Visningar
3 852
Senast: Carolus
·
C
Övr. Barn Idag plockade vi äntligen av Hannes hans von Rosen-skena som han har haft för sin lindrigt instabila höft i 8 veckor. Ska på återbesök...
2
Svar
22
· Visningar
13 452
Senast: Mysgrisen
·
G
Övr. Barn Efter att annu en natt med somn i 1.5 timmars intervaller haller jag pa att bli galen och skulle verkligen behova lite tips om hur man...
Svar
5
· Visningar
1 095
Övr. Barn jag är i v 32 just nu och självklart börjar man fundera på hur ens liv kommer att förändras? kommer det att bli en sån där typisk...
Svar
5
· Visningar
1 152
Övr. Barn ...Får man vara det? Vet många i min åldeer som vill ha barn och verkligen känner sig mogen att skaffa barn. Men tyvärr har inte den...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Curly
·
Övr. Barn hej har läst massor men kommer inte fram till något vettigt!! sluta med p-piller för 3 menser sedan, förra mensen va någon dag sen...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: saffran
·
S
Övr. Barn Hej jag har fått vestubli och pratat med en barnmorska som rekomenderar glidmedel vid sex. Hon berättade också att hon inte hade några...
Svar
3
· Visningar
1 181
Senast: Isis
·
B
Övr. Barn Det slog mig nu att jag inte vet vad man ger istället! Antar att man ger det som kallas modersmjölkersättning, men till vilken ålder ger...
Svar
13
· Visningar
2 601
Senast: Blixtra
·
F
Övr. Barn Testade positivt för 6 dagar sedan, i söndags. Mina bröst hade börjat växa och ömma, och jag hade haft en brunaktig flytning i två tre...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: nevin
·
Övr. Barn Låter ni klippa era barn? Eller friserar ni dom på annat sätt? Min ettåriga son har alltid varit väldigt luden, massor av gulligt hår...
Svar
15
· Visningar
1 857
Senast: Miss M
·
M
Övr. Barn som bara vill ha ett barn och inga fler. alla runt omkring säger det e klart du ska ha fler....men jag hade en ganska jobbig förlossning...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 255
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Nu sitter jag här med gråten i halsen, just nu är allt så himla jobbigt. Som jag tidigare skrivit så hade jag vid förra graviditeten...
2
Svar
23
· Visningar
2 284
Senast: hjortron
·
Övr. Barn Ska ut och leta senare i veckan, men det hade ju varit lättare att veta vad jag ska leta efter och inte bara gå efter åldersgränsen...
Svar
15
· Visningar
2 118
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp