Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag undrar bara hur en sådan skröna föds liksom...?
Annars har jag roat mig kraftigt åt att lyssna på alla som talat om vilket kön det är på barnet jag väntar (dom har inte vetat om att jag har tagit reda på könet på alla tre innan v. 17) genom att magen är si eller så osv osv.
Men annars håller jag med. Det är underhållande!
Jag lade själv fram den enda tesen jag kunde tro på (den att man äter salt/lakrits när man väntar pojke och frukt när man väntar flicka) här på Förälder men fick genast den tesen spräckt!
Skitsnack om du frågar mig.. Hade enormt med halsbränna undre första graviditeten och min son föddes nästan helt kal. Lite fjun på huvudet hade han bara. Nu ett år senare så har min son fortfarande bara fjun på huvudet så han är långt ifrån en hårig bebis.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.