vågar man renovera nu?

Sv: vågar man renovera nu?

Jag känner en kvinna som blivit av med vårdnaden om sina barn. Hon själv förstår nog inte alls anledningen...

Det brukar ju nästan sammanfatta hela problematiken, det att de inte ens förstår att det är ett problem. Det säger ju lite om omdömet och referensramarna för den individen. Sen är tyvärr tidningarna ganska bra på att lura dessa dumma människor att uttala sig också fastän de borde vetat bättre.

På en lite lättsammare sida är det en parallell till moderna betyg - om man förstår vad som förväntas av en för MVG kan man få det om man ligger i. Om man inte förstår innebörden av vad som förväntas kan man jobba ihjäl sig och ändå aldrig få MVG.

Fny
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 356
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Myzan87
·
  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
1 920
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 427

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

  • Smaklig munkpeppar
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp