Sv: Namn

´*kl*

Vad roligt att ni är så många som "tycker något" :)!!

Vi vet fortafarande inte här vilket namn det blir, vi tycker så olika jag och sambon :smirk:.
 
Sv: Namn

Vill du ha ett W-namn som funkar på engelska och inte vill ropa "Ville & Valle" eller ständigt förklara att det inte kommer en Wictor så kanske du ska undvika namnen på "Wal.." :)

Wincent ?

Winston :D ?
 
Sv: Namn

Vill du ha ett W-namn som funkar på engelska och inte vill ropa "Ville & Valle" eller ständigt förklara att det inte kommer en Wictor så kanske du ska undvika namnen på "Wal.." :)

Wincent ?

Winston :D ?

Precis DET har jag sagt till sambon, att alla kommer att säga "då blir det Viktor nästa gång" :devil: och det blir ingen Viktor nästa gång... Sambons favorit är nämligen Waldemar.

Jag börjar tycka att det här med namn är onödigt svårt :crazy:!

Men nej det behöver inte vara ett W namn, sambon tycker att det är kul då de har den traditionen i hans familj och alla syskon har fört den vidare, han vill väll hänga på ... (de har andra bokstäver än W, men alla syskon har samma begynnelsebokstav, och nu även kusinerna).
 
Sv: Namn

Julius var min favorit bland era namn... de e jätte gulligt!
 
Sv: Namn

Jag älskar Julius:love:! Det står bland toppnamnen på vår lista också.
 
Sv: Namn

Wilmer var sött tycker jag!
Dem andra namnen var inte bra.
Tycker synd om ditt barn om ni döper honom till waldemar eller walfrid.
 
Sv: Namn

Jag tycker alla, utom Walfrid, är jättefina! :) Fast jag föredrar V framför W, och det är ju bara en smaksak.
 
Sv: Namn

Precis DET har jag sagt till sambon, att alla kommer att säga "då blir det Viktor nästa gång" :devil: och det blir ingen Viktor nästa gång... QUOTE]

Som lärare så träffar man ju på massor med ungar med alla möjliga eh...intressanta... namn.

Hade en familj som döpt sina två pojkar till Kasper och Jesper. Jag inväntade Jonatan, men det kom ingen...

Av dina förslag tyckte jag nog att Elmer eller Wilmer var finast. Kanske mest Wilmer, för visst heter den där tecknade gubben som ska skjuta Snurre Sprätt Elmer?
 
Sv: Namn

Julius går bort, min bror heter det i andranamn och det har jag alltid tråkat honom för. Julius Ceasar..hehehe....
 

Liknande trådar

Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
862
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Hej, jag har länge känt att jag inte trivs med mitt namn Wilmer, jag skulle vilja byta namn till Willy. Willy är inget jag kallats för...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 240
Senast: molou
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 049
Senast: MML
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 487
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

  • Smaklig munkpeppar
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp