Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LollyVi ryttare kan också få frakturer av studsmattorna. Tänk bara att komma med sin häst i lugn och ro när det plötsligt bakom en häck har satts upp en studsmatta och det plösliga ljudet kan få pållen att välja annan väg. Håller man inte i sig då så.................
Ja, frakturer kan komma i alla mäjliga sammanhang. Man får vara beredd nu här på vårkanten och spana in var studsmattorna sätts upp. De kan komma fram plötsligt och på nya ställen.
Nån som har denna otrevliga erfarenheten att hästen reagerat på när ljudliga stojande härliga barns skrik o rop får hästen ur balans?
Jag får nog ångra mig och säga nej till studsmattor jag med nu. Trots att grann barnen hade skydsnät så skedde det en olycka igår. Dom dumma grannarna hade satt upp ett nytt växthus en liiite bit ifrån studsmattan. Tyvärr så hamnade 14 åringen där i. Hur det gick till det kan jag inte svara på. Men pappan i familjen var mäkta arg och mamman hysterisk. Allt gick bra med tösen. Lite lätta skärsår på benen bara.
Jag tycker, ärligt talat Cilla, att du ska göra en sammanställning på antal skador/jourpass som du har.... OM du orkar....
Jag kan inte förstå att folk blundar så för riskerna...
Näe det blir nog ingen studsmatta här.
Har inte skaffat än i alla fall.
En pool kanske då