S
Skydark
Sv: Studsmatta
Ja, fast mattan var där innan växthuset. Så hur man kan låta det vara så det begriper jag inte.
Ja, fast mattan var där innan växthuset. Så hur man kan låta det vara så det begriper jag inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Om ni väldigt gärna vill skaffa nåt som utsätter era barn för sjukt mycket skaderisk, köp en motordriven gräsklippare istället.. har ni tur får ni gräsmattan klippt av bara farten
Är inte den farlig då?
Vaa??? Är du inte klok??
Ungen kan ju drunkna...
Det här inlägget kan jag omöjligt ha skrivit
Man kanske ska skaffa en studsmatta enbart för vuxna med
hänglås och vinbar.
Ang. falsk säkerhet. Har hört om flera barn som fastnat i nätet o skadat sig. En kille (11 år) i Norge blev hängd i nätet! Jag tycker att det låter bättre att gräva ner den...Jag har tänkt köpa en studsmatta till dottern i födelsedagspresent (4år). Men har absolut tänkt köpa en med nät ... frågan är väl hur säkra näten är... invaggas man i falsk säkerhet? Att gräva ner den lät ju som ett jättebra förslag!
Ang. falsk säkerhet. Har hört om flera barn som fastnat i nätet o skadat sig. En kille (11 år) i Norge blev hängd i nätet! Jag tycker att det låter bättre att gräva ner den...
Det beror väl på hur barnen hoppar?
Jag och min 3 år yngre bror fick en studsmatta för 4 år sen, detta är alltså 4:e sommaren vi har den.
Vi har en "mellanstor" med ganska mycket skydd.
Skyddsnät fanns knappt då, så det har vi tyvärr inte.
När vi fick den var jag 11 och min bror var 8 och vi har aldrig slagit oss. Hoppar man max 2 i taget, och är medveten om vad som kan hända så tror jag inte att det är så stor fara.
Visst, olyckor kan ju hända, men vart kan inte det hända?
Jag har slagit mig mycket, men aldrig på studsmattan.
Skulle hellre låta ungarna avstå från gympan i skolan, det är där jag har fått mina skador!
Och sen åldern också. Utan tillsyn skulle jag aldrig släppa upp t.ex två 5-åringar