Gaaahhh, jag vill rida!!

Sv: Gaaahhh, jag vill rida!!

Då har du fått väldigt fel uppfattning om mina åsikter. Jag accepterar att kvinnor väljer att inte rida genom sin graviditet av en eller annan orsak. Du däremot tycker att jag är som en tjurig tonåring för att jag inte håller med dig.

Mitt barn kommer självkart ha högsta prioritet. Men det betyder inte att jag tänker sitta här i mitt lilla hus och vara enbart mamma 24h om dygnet. Jag blir glad av att kunna umgås med mina hästar och ska jag kunna vara en bra mamma vill jag vara en glad mamma. Dessutom finns det en pappa som även han vill ha lite egen tid med sin dotter/son.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag märkte härom kvällen att jag tydligen har lagt på mig rätt rejält, då arbetsbyxorna (som jag tidigare behövt ha ett skärp för att...
2
Svar
38
· Visningar
3 880
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 291
Senast: AlmostEasy
·
Kropp & Själ Vet att endast läkare kan hjälpa mig, och jag har en tid till ortoped om ett par veckor men jag är så himla nervös över att han ska säga...
Svar
7
· Visningar
2 803
Senast: clovergirl
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag har några frågor som jag behöver hjälp med för att kunna reda ut dem i mitt huvud, alla svar är guldvärda. Fyller18 i...
2
Svar
22
· Visningar
4 832
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

  • Smaklig munkpeppar
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp