Radital på foglossningar?

Sv: Radital på foglossningar?

Intressant med akupunktur. Berätta gärna sen om det hjälpte och hur mycket det hjälpte och hur otäckt det var (nä jag är inte speciellt rädd för nålar)
Jag har aldrig haft ont än så länge när jag rider som tur är, men nu har hästarna fått lite sommarlov i en månad (unghäst)

loch.... jag ska definitivt ta det lugnare. Tack för att du delade med dej av dina erfarenheter.
 
Sv: Radital på foglossningar?

Ackupunkturen hjälpte mig jätttebra, dessa fåniga bälten var för mig värdelösa, som ett plåster på en fraktur ungefär :smirk:! Jag fick ca tre acku. behandlingar i veckan och då höll jag mig smärtfri. har även kryckor. Undvik ojämn mark då det är snebelastningar som är fogdödaren nr1. Sov med kudde mellan benen, och gör inga sidosteg!
 
Sv: Radital på foglossningar?

Då ska jag testa det om det blir för jävligt.

Men vad jobbigt att man måste vara så försiktig. Varför måste man ha foglossningar i nio månader? Räcker det inte med typ sista månaden? *gnällig*
 
Sv: Radital på foglossningar?

Jag blev sjukskriven i 4 mån efter 2 mån helvete. Jobbade som hästskötare då i travstall. Hade foglossningsbälte men det funkade det inte heller till slut.. Idag har jag ishias problem & är ibland sängliggande. Men jag är envis som synden & biter ihop. Fast ibland gör det så ont så jag vill döööö... :crazy:
 
Sv: Radital på foglossningar?

Har också hemsk foglossning emellanåt, hundpromenader som överstiger 10 minuter förstör hela dagen. Jag har mest ont i framfog(arna?) och det strålar ut i vänster ljumske. Satan vad ont det gör:eek: Men faktiskt så lossnar det lite när jag rider, om jag inte travar:crazy:

Radital kanske inte hjälper,men jag brukar lägga mig på min värmedyna ibland och jag tycker att det lindrar lite skönt ( säkert bara inbillning)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har en väldigt frustrerad tjej här hemma just nu. Hon vill snickra, sy och skapa saker och vi har inte riktigt rätt material till...
2
Svar
29
· Visningar
1 404
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 777
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 661
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp