Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Övr. Barn kan man äta alla mat när man e gravid lr ska man unvika ngt??
Svar
15
· Visningar
1 463
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Vi ska för andra året i rad åka till Kanarieöarna!!:) Åkte utan barn förra året eftersom vi åkte för att leta upp min mans far. Det...
Svar
10
· Visningar
1 515
Övr. Barn Någon som har sytt sin egen dopklänning och som har tips på vart man kan hitta trevliga mönster på sådant? :) Visst skulle vi kunna...
Svar
10
· Visningar
15 044
Senast: mino
·
R
Övr. Barn Hejsan Gissa om jag blev glad när jag såg att det fanns ett föräldrarforum....ja, jag har varit borta länge:crazy: Men det verkar bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 645
Senast: Björk
·
C
Övr. Barn Tror jag är grav. Jobbar nu extra eller deltid, men väntar på en heltidstjänst som jag hoppas jag får till hösten. Skulle jag vara...
Svar
7
· Visningar
2 111
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Har en vän som för tre veckor sedan fick kraftiga smärtor i buken och sedan kraftig blödning, trodde det var tidigt missfall men nu tre...
Svar
9
· Visningar
4 441
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Sonen berättade att han och pappa skulle vara med i en stor tidning, som alla tjejer läser. De skulle prata lite med honom, och lite med...
Svar
13
· Visningar
1 541
Senast: Isis
·
Övr. Barn Halloj! :bump: Jag är en mamma på snart 24år som har två döttrar på 3 år rep. 5mån. :love: Jag har hållt på med hästar sen jag var...
Svar
14
· Visningar
1 638
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Lill-busis har alltid varit ett matvrak av stora mått men nu verkar det som om han har tappat aptiten.. Han fick scharlakansfeber för...
Svar
1
· Visningar
1 869
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Nu är det om sammandragningar igen... Jag har haft sammandragningar nästan hela natten, typ 1 i timmen, och det har fortsatt under...
Svar
15
· Visningar
1 710
Senast: cafu
·
Övr. Barn Har total idèe torka, Vi skall börja göra i ordning dotterns rum. Bara skaffa möbler o sådana grejor. Spjälsängen står inne hos hos...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: ulda
·
U
Övr. Barn Är det fler än jag som inte får livet att gå ihop med barn och karriär? Jag har gått ner till 85% (jag hämtar på dagis; min man lämnar)...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 419
Senast: ulda
·
W
Övr. Barn Väntar vårt andra barn och funderar på att köpa ny barnvagn. Frågan är om vi behöver en syskonvagn? Linus kommer att hinna bli 4år o...
Svar
6
· Visningar
3 622
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Blev så glad imorse! :rofl: Den förpubertala, virriga och super-lata 12-åringen har bäddat sin säng - två dagar i rad! UTAN TJAT! Jag...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Poxz
·
Övr. Barn Min son på 4,5 år har gått på ridlekis i ett halvår. Han är väl influerad av mig, men han har alltid (sen han lärt sig prata) frågat om...
Svar
9
· Visningar
1 857
Senast: Stollan
·
Övr. Barn Jag har alltid haft lågt blodtryck, även genom hela min förra graviditet. Nu börjar det dock anta löjliga proportioner. Jag var hos MVC...
Svar
4
· Visningar
1 862
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Jag har länge funderat på en sak, nämligen att barn inte får inkräkta på på förälderns liv i fråga om att "stjäla" tid. När man...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 782
Övr. Barn Dumma dumma oss som inte kollade upp det här INNAN vi köpte ett babyskydd som vi är förälskade i. Vi har två bilar, en saab 95 och en...
2
Svar
36
· Visningar
12 176
Övr. Barn Åh, jag bara måste få skriva av mig. Jag är så stormförtjust i min lilla unge, jag hade aldrig någonsin trott att man kunde känna såhär...
2
Svar
20
· Visningar
1 661
Övr. Barn Det är så här, att min väninna ska föda barn nästa vecka, eller hennes bf är då i alla fall. Jag hittade en jättesöt bok, en sån där...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp