Sv: Hoppsan!

halloj:banana: Det går finfint, har en rejäl kula redan,bebben sparkar och lever rövare därinne:D
 
Sv: Hoppsan!

nejdå.. Gå till en gynekolog och säg att du har ont i magen eller något sådannt och att du är gravid.. då gör dom med all säkerhet ett vaginalt ultraljud.. en liten tjuvtitt ;)
 
Sv: Hoppsan!

Oops.. var visst lite sent ute (se ovanstående inlägg :P)
 
Sv: Hoppsan!

nejdå.. Gå till en gynekolog och säg att du har ont i magen eller något sådannt och att du är gravid.. då gör dom med all säkerhet ett vaginalt ultraljud.. en liten tjuvtitt ;)

Har fått göra tre redan faktiskt, fast jag inte bett om det. Skönt att få se att det lilla livet mår bra:bump:
 
Sv: Hoppsan!

Bättre köra på utan att blinka el. tänka! =) Själv ska jag göra ett test snart.. nervös!
 
Sv: Hoppsan!

Hoppas det går som du vill:)

Vi har tänkt både en och tusen gånger på allting,men kommer iallafall bara fram till att vi vill satsa på det här och en abort känns avlägset. Man kan aldrig veta om det kommer att hålla, folk skiljer sig ju efter 40 år tom.:smirk:
 
Sv: Hoppsan!

Jag har en pojk på 8 år som är ett minipillerbarn!
Fast jag tror jag är/var en frögurka.. Har blivit gravid med spiral med. :(
Lycka till!
mvh
 
Sv: Hoppsan!

Mindre kul om man skyddar sig för att man absolut inte vill ha barn och ändå blir gravid:( Gummi på!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 144
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 781
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 146
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp