Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Övr. Barn hade ni ngn sådan? och hur såg den ut på ett ungefär? alltså vad hade ni för önskemål? vi ska skriva ihop en nu och funderar på vad...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 808
Övr. Barn Dottern har nyss passerat 1½ års strecket och är en underbar, glad, MYCKET energisk liten varelse. Men vi har ett STORT problem, hon har...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Såg tråden om amning och tänkte våga mig på att fråga en hemskt pinsam sak. Det är så att jag har hemskt känsliga bröstvårtor, inte...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: TantEster
·
P
Övr. Barn Vi har försökt bli gravida nu i fem månd o de händer ingenting!!! Har en tjej på fyra år innan o me henne small de bara till direkt...
Svar
12
· Visningar
1 166
Senast: petra73
·
A
Övr. Barn Alltså ibland inbillar jag mig att det "sparkar" i magen. Ibland = någon eller några om gånger dagen, alltid en stund efter att jag har...
2
Svar
38
· Visningar
3 096
Senast: AnonymaJag
·
T
Övr. Barn Dottern har en hemsk ovana... hon bits när saker inte riktigt går som hon vill. :crazy: Hon är 1½ nu och storebror börjar få stora...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Isis
·
Övr. Barn Igår kväll fick jag någon slags ont långt ner på ena sidan av magen på höger sida. Typ som håll... eller någon sträckning (men om jag...
Svar
11
· Visningar
36 801
Övr. Barn sprang in en snabbis på lokala lindex - har ju gnällt på att deras byxor är sååå smala och såg till min lycka att de hade ett par rosa...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 822
Senast: Enya
·
Övr. Barn Har alla barn det? Jag tycker att Sebastian har plåster på sig hela tiden numera.. Vänder jag ryggen till så lyckas han alltid att slå...
Svar
13
· Visningar
1 022
Senast: Kelda
·
Övr. Barn Jag är inne i en period när många runt omkring är gravida eller håller på att bli gravida. Det enda jag blir fundersam över är när...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
10 659
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Hur mycket "tål" bebisen inne i magen, i knuffar och slag osv? Vissa har ju småbarn när de är gravida, och jag kan ju tänka mig att...
Svar
4
· Visningar
27 630
Senast: Tajger
·
C
Övr. Barn Har gått och blivit förkyld. Är nu orolig att min 7 veckors son också ska drabbas. Än så länge verkar han frisk förutom att han sover...
Svar
9
· Visningar
875
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Från försäkringskassan? Jag har för närvarande Alfa-kassan men måste ju snart byta ut den eftersom jag inte kommer att kunna jobba. Har...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Enya
·
Övr. Barn Sitter & kollar igenom vad det är för en massa bilder vi har på datorn, vårat nya fotoalbum:angel: Och då hittade jag bl.a detta...
Svar
5
· Visningar
835
Övr. Barn Vet inte om tråden passar sig bättre under "Förälder", men jag chansar på att den skall ligga här då den egentligen rör vuxna människor...
Svar
14
· Visningar
1 495
Senast: Acses
·
L
Övr. Barn Har en liten rackarvårta på tummen som jag har penslat till o från med Aco Vårtmedel, det står visserligen på användarinfo att det kan...
Svar
2
· Visningar
4 311
Senast: diamonia
·
Övr. Barn Jag är gravid i v 29 och har hitills gått upp 8 kilo i dagsläget. Det är väl kanske ganska normalt, men det jag undrar över är varför...
Svar
7
· Visningar
859
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Har känt nu de senaste gångerna jag ridit något som liknar kraftig "håll" (stavas de så?) skritt och galopp går bra men när jag travar...
Svar
4
· Visningar
1 441
Senast: jerseyko
·
M
Övr. Barn Hur mycket ska man betala en barnvakt för t ex en kväll? Betalar ni per timme?
Svar
5
· Visningar
859
Senast: superstar
·
C
Övr. Barn Vill veta hur en "normal" 4-årig (tjej) "är"! Berätta allt ni vet! Motoriskt, verbalt, fysiskt...rubbet! Hur långt kommen med att kunna...
Svar
6
· Visningar
2 966
Senast: anhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp