Sv: Fixa BrÖsten Efter Graviditet?
Vad är det för sorts träning din mage inte svarar på? Förutom 100 situps per dag?
Vad är det för sorts träning din mage inte svarar på? Förutom 100 situps per dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man burit barnet långt ned så går magen ej tillbaka...
Fast det där stämmer ju inte direkt, det handlar mkt om vilka anlag man har hurvida skinnet blir hyffsat igen efter barnet är fött eller inte, alla har olika elasticitet på sin hud.
Jag tränade specifikt min mage.Se svar ovan till Silverkedjan. Jag är ute och går flera timmar om dagen bl.a. Så brist på motion och träninge lider jag inte utav.
Jag påstod aldrig att det var bekvämt.Tighta kläder kan jag tyvärr inte ha, då får jag skav under magen - dessutom är det obekvämt.
Jag det är kanske bara osäkra svaga människor som kan oroa sig för cancer och läckage. I din värld.
Jag anser att det är ytterst smärtsamt att läsa om skiten man ställt till för sig själv och jag tror inte jag kan klassas som svag.
Har du några tips?
Vet inte om du fattade hinten,men jag betalar faktiskt också skatt och då har jag ju varit med och betalat din fitta