Unga Mammor??

Sv: Unga Mammor??

haha neee, va härligt!!
haha min pappa står bara o skriker på tävlinga KIM HAN TUGGAR FRAGGMA:-O
haha va ska man säga;-)
 
Sv: Unga Mammor??

Jag är 19 år, Har sedan 7 år tillbaka en ridtravare! Väntar barn tillsammans med min sambo i november. :love:

Bor i en trea i Norrköping tillsammans med karl'n, och våran jack russel Trolle. Har ett vikariat på Graflunds bostäder där jag jobbar som förvaltningsassistent. Sambon jobbar som försäljare på Expert.

Har alldeles nyligen lämnat ut min häst på foder till en kanontjej i köping, som tävlar honom i hoppning (vilket passar mig utmärkt, eftersom att jag alltid haft enorm scenskräck. Det är roligt att se hur bra han är/kan bli!)
Han kommer stanna på foder iallafall fram till september 08, alltså lite mer än ett år medan bebisen kommer och vi hinner gungas in i hela föräldrargrejen..

Usch vad man saknar ridningen..
 
Sv: Unga Mammor??

hehe de e sant. men nu har jag faktiskt lånat ut pållen min=) så han har ingenting att klaga på för tillfället=) inte med hästeriet i alla fall=)
 
Sv: Unga Mammor??

Imfabulous hejsan! Grattis till bebben i magen..!
skänt att du hitta nånd e finkar me.. mm först¨år dej, jag sknade ridningen grymt, red/tävlade dock ändå till 8 månad34n, va utan bara två, o tog väl två tre veckor eftr förlossingn inte jag våga ta mej upp;-)
men tror de kan va lite positivt att va utan pållen ett tag,(även om man håller på att dööö)
jag tycker dock nu att de till o med e underbart att mocka skit;) min EGNA tid, oftast:D
 
Sv: Unga Mammor??

tror åxå de e bra att ta e liten paus från hästeriet. jag hade börjat tröttna när jag lånade ut min. antagligen mest pga otur med stallen... Men nu får jag tillbaka hästen sista augusti å längtar massor!
 
Sv: Unga Mammor??

Där måste jag hålla med, hade lånat ut henne sen februari och hämtade henne i förrgår. Bara den korta tiden har det varit skönt att få koncentreara sig på bebben (som nu e 2,5mån). Det känns precis som när man fick häst för första gången, allt är kul, tillomed att mocka:p

Så jag tror o tycker att det är jätte nyttigt att låna ut hästen när man e gravid.
*Lite of topic kanske*
 
Sv: Unga Mammor??

Har två kompisar som har blivit Gravida:

Den ena är 21 och ska få en liten flicka i November.

Den andra är 20 och ska ha sitt barn i januari.

Vet att den ena är ibland inne här på Buke så får väl se om hon hittar denna tråden.
 
Sv: Unga Mammor??

ja kasta hit dom bara:)

Nu har jag precis strykt min skjorta, ska iväg o tävla imorrn, så vart uppe hos mamma is atllet hela dfagen/kvällen o knoppat o donat.. tycker de e så himla mysigt att göra iording inför tävling, så skönt att slippa bebisskrik ett tag;)

Så ni får hålla tummarna imorrn, att man Pålle är på humör, o inte bromsar:O
 
Sv: Unga Mammor??

ja kasta hit dom bara:)

Nu har jag precis strykt min skjorta, ska iväg o tävla imorrn, så vart uppe hos mamma is atllet hela dfagen/kvällen o knoppat o donat.. tycker de e så himla mysigt att göra iording inför tävling, så skönt att slippa bebisskrik ett tag;)

Så ni får hålla tummarna imorrn, att man Pålle är på humör, o inga bromsar:O
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 017
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
25 813
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 972
Senast: WBanna
·
A
Övr. Barn Igår bestämde jag och sambon att vi lite smått ska börja försöka bli gravida i maj -11. Jag är förväntasfull, nervös, pirrig och...
2
Svar
28
· Visningar
5 813
Senast: Druvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp