Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Det har ju varit flera trådar här om vad man behöver till sitt första barns ankomst, jag och många med mig sitter ju inne med svaret på...
2
Svar
22
· Visningar
2 517
Senast: ImFabulous
·
F
Övr. Barn Att få mens när man är gravid? eller ja, rättare sagt "något mensliknande". *lite smått orolig över min konstiga mens o svullna mage*
2
Svar
30
· Visningar
7 525
Senast: fancyfree
·
D
Övr. Barn Hur gammla va ni när ni fick erat första barn? :)
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 433
Senast: Blå Bergen
·
C
Övr. Barn Tycker det är svårt att veta vad bebis kan få ont i magen eller få plitor av. Tänkte att vi här som är föräldrar kan tipsa om vad man...
Svar
11
· Visningar
10 438
Senast: Chivita
·
A
Övr. Barn Väcker ni era "vuxna" barn på morgnarna? Får väl erkänna att jag gör det (dotter 18 år), hon är såååå morgontrött, brukar börja med att...
2
Svar
36
· Visningar
3 783
Senast: diartistakasha
·
B
Övr. Barn Då ska man pensla med whishyvatten, detta då natriumbikarbonat hjälper. Men de hade inget wishyvatten i affären bara div. ramlösor och...
Svar
4
· Visningar
4 003
Senast: Blixtra
·
Övr. Barn Har preciiiis i dagarna fått reda på att vi väntar smått. Känns helt sjukt och otroligt! Men vi är jätteglada båda två. :love: Jag...
Svar
13
· Visningar
1 679
Senast: LitenIsa
·
C
Övr. Barn Finns det någon här inne som har erfarenhet av det? Det kompletta med lektorn, rutschkana och gungställning sk Jungle Gym. Jag funderar...
Svar
15
· Visningar
15 234
Senast: Cocos
·
Övr. Barn :eek: Sonen, min förstfödde har nu avslutat grundskolan och blivit "stor" :D Kameraskygg som han är, så blev det inte bra...
2
Svar
27
· Visningar
2 032
Senast: Gandalf
·
L
  • Låst
Övr. Barn Ja precis som rubriken lyder. Hjälp vad i hela friden gör man med ett barn på 5 år och 4 månader = Min dotter, som är så elak mot sin...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
7 013
Senast: ullo
·
Övr. Barn Vikke ska inte börja dagis än på ett år (han börjar tidigast när han är 2 år), men jag funderar lite i förväg. Vi har ett dagis två...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: Bebben
·
K
  • Låst
Övr. Barn Gjorde ett gravtest i tisdags. Hjälp mig nu bukisar har inte kunnat tänka på annat. Var ett jätte tydligt plus och strecket syntes som...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: ullo
·
Övr. Barn Jaha, nu small det till och blev varmt. Detta medför att vi behöver vädra ur lite på natten och tidig morgon för att inte kvävas i...
Svar
11
· Visningar
11 958
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Haha, för¨några dagar sedan lyckades jag filma en massa bumpningar och sparkar i magen, kolla: (Tänk på att jag andas samtidigt, och...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: replica
·
C
Övr. Barn Min son (1 månad) har fått sk värmeplitor i ansiktet och på halsen. Finns det något man kan göra åt dem? Försvinner de av sig själv och...
Svar
8
· Visningar
5 805
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Kom denna underbara varelse in i mitt liv. Kom in med dunder och brak med akutsnitt 4 veckor för tidigt. 1550 gr lätt och 42 cm kort...
Svar
9
· Visningar
1 346
Senast: Annika_38
·
I
Övr. Barn I vilken vecka är det vanligast att mjölkproduktionen kommer igång/gör sig synlig och brösten kan börja läcka ? Är i vecka 15 och...
Svar
14
· Visningar
1 766
Senast: ImFabulous
·
Övr. Barn Min dotter är 13 år nu. Hon har en kompis i samma ålder vars föräldrar har en lite annan uppfattning om tillvaron än vad jag har...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 446
Senast: Björk
·
I
Övr. Barn Vissa dagar händer bara alltihop på en gång! Är i vecka 15 nu, och tror att jag kände en liten spark alldeles nyss :eek: En...
Svar
11
· Visningar
967
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Har fått en lapp från skolan om att dotterns klass ska splittras nu när de börjar trean. Skolledningen skriver (efter att först ha talat...
Svar
13
· Visningar
3 559
Senast: Sjalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp