Sv: Välkommen till världen Isac!
Tack för alla grattis vi fått!
Jag är så lycklig och stolt att jag skulle kunna gråta när som helst. Och så okomplicerad och söt är han. Jag tror att Isac gör precis allting rätt.
Förlossningen gick snabbt och helt utan komplikationer. Jag gjorde mycket hemma och vi var inte mer än fyra timmar på förlossningen. Väl på BB fungerade allt direkt. Sova gör han massor och hela nätterna, så mamma och pappa har fått sova ut ordentligt. Han sover helt sammanhängande mellan 23 till ca 03-04 då han ammar 45 minuter. Behöver jag säga att han dessutom sover alla dessa timmar i egen säng
Så efter amningen somnar han om och sover ända fram till någon gång mellan 07 och 09. Helt underbart! Amningen var bara ett bekymmer i 30 minuter då Isac tyckte att maten kunde komma av sig själv. Men efter lite matande med sked, fick han mersmak och nu verkar även det fungera
Så vi lämnade BB redan på det andra dygnet och fick komma hem
(när Isac var ett dygn och 22 timmar gammal). Och allt verkar ha fortsatt flyta på
Jag bara älskar vår lilla krabat!
Så lillskrutten har redan hunnit med mycket. Han har varit med på två skolor (både mamma och pappa är lärare och skulle hämta lite papper till veckans betygsättning). Fullt med folk, men det bekom inte Isac särskilt.
Det finns inte ord att beskriva hur underbart det är...
/snurpe