Sv: Hur lång tid?
På andra försöket blev jag gravid, är 30 år & har ätit p-piller till & från i en herrans massa år.
På andra försöket blev jag gravid, är 30 år & har ätit p-piller till & från i en herrans massa år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev gravid på första oskyddade ägglossningen, nitton dar efter urplockad spiral. Är tydligen en frögurka
Är 33 år, så fertiliteten borde varit på nergång.
Vet inte om det har funnits någon tråd om detta, men isåfall får väl moderatorn fixa och trixa..
Hursomhelst, jag undrar hur lång tid det tog för er att bli gravida?
Speciellt ni som åt p-piller innan, hur lång tid från det att ni slutade med pillren tog det innan ni blev gravida?
Drygt 2 år...dock ej 2 års "effektiva försök". Veckopendlade bl a till annan ort under stor del av denna tid. Är 30 år och hade ätit p-piller ca 10 år.
Eller sa har din partner superfertil sperma
Allmant - jag fattar inte riktigt det har med "seriosa" forsok. Antingen tar man val preventivmedel eller sa gor man inte? Jag hade ingen som helst koll pa agglossning etc det forsta aret vi forsokte men jag raknar det anda som riktiga forsok... Daremot har vi alltid haft sex ofta (mer eller mindre varje dag), det kanske inte alla har normalt sett
Vi kastade p-pillren i maj 2003, blev gravida i januari 06 med hjalp av ICSI men fick missfall i v.6, ar nu gravida igen med hjalp av ICSI (4:e forsoket).
Jag blev gravid på första oskyddade ägglossningen, nitton dar efter urplockad spiral. Är tydligen en frögurka
Är 33 år, så fertiliteten borde varit på nergång.
Du kanske var "lättgräddad" som min sambo brukar uttrycka sig