Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snuffsan skrev:Kamomilla och jag beslutar hämed att tonåren slutar vid 13. Tack och lov!
älgen skrev:Gälelr det hästar kommer hon vara snabb som vinden och uthållig som få. Gäller det någon form av hushållsarbete kommer det aldrig att funka..
Snuffsan skrev:Det är så det är. Och det påminner om någon jag känner....Hummmmm, vem kan det vara?
Snuffsan skrev:Varva ner? Varvar hon ner mer så faller hon i koma. Allting går plötsligt så seeeegt. Utom hästarna då, som hon som vanligt fixar jättebra.
Men varför tappar man minnet i den åldern? Typisk situation: Vi städade i trädgården igår. Dottern frågar: -Var ska jag ställa lådan när den är full? -Den är så tung då så du kan bara ställa den under bordet vid huset. -Ok.
10 min senare har hon släpat den tunga lådan tvärs över hela trädgården till grinden. -Men du skulle ju bara ställa den under bordet. -Men ÅÅÅÅHHH!! *stön, suck, himmel med ögonen* Kunde du ju sagt innan jag flyttade den, den är ju tung....